Opinia użytkownika: Justyna_1229
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Personel Biedronki jest uprzejmy, natomiast był na tyle zajęty, że nie mogłam "złapać" nikogo, aby udzielił mi odpowiedzi. Bardzo pomocna jest natomiast ochrona sklepu, która pomogła mi w odnalezieniu poszukiwanego produktu. Dość uciążliwe jest rozładowywanie asortymentu, kiedy w sklepie jest wielu klientów - w i tak wąskich przejściach musiałam uciekać przed ciągniętym na widlaku towarem. Na ogół można odnaleźć ceny produktów, tym razem jednak nie była podana cena kukurydzy (świeżej). Nie działał skaner, który umożliwiłby mi sprawdzenie ceny za pomocą zeskanowania kodu kreskowego. Brakowało na półce także mleka, które zwykle kupuję. Obiekt jest czysty, jednak dziś wokół kukurydzy latało mnóstwo muszek owocówek. Oczekiwanie w kolejce zajęło mi niecałe 5 minut, przy czym otwarte były 2 kasy.