Opinia użytkownika: Justyna_1229
Dotycząca firmy: Echostar
Treść opinii: Korzystam z usług firmy Echostar od czterech miesięcy niejako z przymusu. Zostałam poinformowana przez administratora, iż cały blok, w którym mieszkam nie ma możliwości korzystania z innej telewizji. W mojej ocenie oferta jest nieprzejrzysta - do dziś nie jestem w stanie zorientować się jakie dokładnie programy znajdują się w moim pakiecie telewizyjnym, ponieważ raz się pojawiają, innym razem znikają. Bywa też, że podstawowe programy są fatalnej jakości (przerywany odbiór). Modem oraz dekoder są udostępnione przez firmę odpłatnie, nie mam natomiast możliwości wyboru urządzeń (modem jest świetny, zaś gorszego dekodera nigdy nie widziałam - jest trudny w ustawieniach, nie posiada telegazety, przerywa). Uważam również, że cena za oferowane usługi jest wygórowana. Z firmą utrudniony jest kontakt osobisty z uwagi na jeden punkt obsługi klienta na cały Poznań. Jeszcze gorzej jawi się obsługa telefoniczna - z działem księgowości nie mogłam się skontaktować przez 3 dni (oczywiście w godzinach pracy działu). Dobry jest natomiast kontakt mailowy. Nie mam również zarzutu odnośnie Internetu - wszystko działa poprawnie i szybko.