W godzinach wieczornych dnia 18 sierpnia br. wracałam z Kołobrzegu. Na trasie pomiędzy Połczynem Zdrój a Czaplinkiem spotkałam autokar PKS Tomaszów Mazowiecki o numerze rejestracyjnym ETM 21P8. Zachowanie pracownika kierującego w tym dniu autokarem było skandaliczne. Kierowca na krętej drodze nie zachowywał się zgodnie z oznaczeniami, przekraczał dozwoloną prędkość, wyprzedzał w miejscach niedozwolonych na podwójnej linii ciągłej, jadąc za mną oślepiał mnie mrugając światłami drogowymi, w momencie wyprzedania używał sygnału dźwiękowego, tak jak już wspomniałam w niedozwolonym miejscu na krętej drodze z ostrymi zakrętami. Użycie przez kierowcę sygnału dźwiękowego w momencie kiedy mnie wyprzedzał było bardzo niestosowne. Kierowca przestraszył mnie co mogło zakończyć się tragicznie dla mnie i osób ze mną podróżujących. Jednocześnie kierowca prowadząc w ten sposób autokar narażał na niebezpieczeństwo siebie, pasażerów autokaru jak i innych uczestników ruchu drogowego.Brawurowa i niebezpieczna jazda nie przyniosła kierowcy żadnych korzyści ponieważ jak się okazało pomimo, że ja jechałam bardzo wolno i ostrożnie do Piły dotarliśmy jednocześnie i ponownie spotkaliśmy się przed pilskim wiaduktem.Uważam, ze taka osoba jak kierowca jadący wspomnianym autokarem nie powinna poruszać się po drogach a tym bardziej przewozić pasażerów. Kierowca ten stwarza zagrożenie dla siebie i innych.
Dnia 05 kwietnia w moim miejscu zamieszkania miało miejsce spotkanie z przedstawicielem handlowym VECTRA. O spotkanie z przedstawicielem poprosiłam telefonicznie 04 kwietnia. Zainteresowana byłam spotkaniem w związku z ulotką promocyjną, którą otrzymała moja znajoma do swojej skrzynki pocztowej w dniu 02 kwietnia br. Przedstawiciel przyjechał punktualnie na umówioną godzinę. Poproszony o udzielenie dokładnych informacji na temat promocji oferowanej na ulotce oświadczył, że promocja ta zakończyła się z dniem 31 marca. Zdziwiło mnie to ponieważ ulotka dostarczona była 02 kwietnia. Przedstawiciel zaproponował mi sprzedaż usług w nowej promocji, która miała rozpocząć się 10 kwietnia. Po przedstawieniu oferty zgodziłam się zakupić usługi w nowej promocji. Została spisana umowa na świadczenie usług. Umowa spisywana była na zupełnie inny adres niż miejsce spotkania. Przedstawiciel nie był zainteresowany czy w ogóle posiadam jakieś prawa aby zamówić na ten adres usługi. Tak więc kupiłam coś czego jeszcze nie było. Podczas konsultacji zauważyła, ze przedstawiciel handlowy korzysta z rzeczy firmy konkurencyjnej - długopis reklamowy oraz terminarz. Zwróciłam na to uwagę i powiedziałam o tym przedstawicielowi. W tym momencie ze strony przedstawiciela padło dużo słów krytyki pod adresem konkurencji. Przedstawiciel wspomniał, że wcześniej pracował dla konkurencji. Po wyjściu przedstawiciela długo rozmawialiśmy z domownikami na temat zawartej umowy. Doszliśmy do wniosku, że coś jest nie tak i najlepiej będzie jeśli tą umowę natychmiast rozwiążemy. Dnia 06 kwietnia udałam się do punku obsługi klienta firmy Vectra i poprosiłam o rozwiązanie umowy. Jako powód podałam nieprofesjonalne zachowanie przedstawiciela, który przyszedł do mnie reprezentując firmę Vectra z materiałami konkurencji, bardzo źle wyrażał się na temat konkurencji i w zasadzie sprzedał mi coś czego jeszcze rzeczywiście nie było. Wspomniałam również o promocji z ulotki, która niby zakończyła się 31 marca. W BOK Vectra pracownik twierdził, że promocja trwa nadal. Poproszono mnie o opowiedzenie jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem. Następnie bez mojej zgody doprowadzono do konfrontacji z przedstawicielem. Poczułam się urażona i że zarzuca mi się kłamstwo. Wtedy upewniłam się, że dobrze robię zrywając tą umowę. Z niesmakiem opuściłam BOK Vectra i nigdy więcej nie wrócę do tej firmy.
Szanowna Pani Justyno, jest nam bardzo przykro z powodu złego doświadczenia, które Pani opisała. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W związku z powyższym postem wysłaliśmy prywatną wiadomość. Prosimy o udzielenie odpowiedzi odnośnie szczegółowych danych,abyśmy mogli zająć się zgłaszanym problemem.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski.
Przemiła atmosfera. Od...
Przemiła atmosfera. Od czerwca br. jestem klientką tego sklepu odzieżowego zawsze wychodzę z niego zadowolona. Nigdy nie wyszłam z pustymi rękoma. Pracownice otwarte na potrzeby klienta, w profesjonalny sposób udzielają pomocy i doradzają klientom. Osobiście robiąc zakupy w tym sklepie czuję się jak ktoś wyjątkowy. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Bogaty asortyment a co najważniejsze przystępne ceny. W sklepie tym pracują profesjonalistki.
Czysta i utrzymana w porządku sala sprzedażowa.Profesjonalna obsługa. Pracownik w bardzo przystępny sposób zapoznał mnie z ofertą, cechami wybranego przeze mnie modelu i występującymi jego wersjami oraz z dostępnymi wyposażeniem, możliwościami finansowania, zaproponował jazdę próbną. Poprosił o moje dane i nr telefonu w celu kontaktu w razie pojawienia się nowych korzystnych możliwości zakupu auta. Wręczył mi foldery informacyjne oraz dodatkowe dane wydrukowane z komputera. Bardzo miła i fachowa obsługa.
Sala sprzedażowa - czysto, towar poukładany, regały prawidłowo opisane, towar promocyjny wyeksponowany.
Pracownicy - ubrani w odzież z logo Empik, widoczne i czytelne identyfikatory, bardzo miła, rzetelna i fachowa obsługa, zachowane standardy obsługi kultury klienta,. pracownicy ukierunkowani na chęć niesienia pomocy klientom, doradzania i efektywnej sprzedaży
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.