Opinie użytkownika (5)

Udałam się na...
Udałam się na zakupy do Leroy Merlin w celu nabycia tapety. Muszę przyznać, że wybór był duży. Miałam już określony typ tapety- wzorzysta w odcieniu brązu i beżu. Nawet w tej kombinacji odnalazłam sporo pozycji. Wzór, który mi się najbardziej spodobał nie był na ekspozycji, więc udałam się w poszukiwaniu doradcy z tego działu. Nie był to trudne. Pani była bardzo miła i uprzejma. Znalazła bez problemu tapetę, którą byłam zainteresowana. Uprzedziła, że jest dość droga, ale potrzebowałam zaledwie dwie rolki, więc nie było tak źle. Zakupy robiłam w porannych godzinach, więc kolejek w kasie nie było. Pani w kasie także była miła, uśmiechnięta. Pracownicy mieli uniformy z logo sklepu i w barwach kojarzonymi z marketem. Nie były one nienaganne, ale trzeba pamięć, że jest to market budowlany, więc pracownicy mają styczność z rożnymi materiałami. Nie zraziło mnie to aż tak bardzo. Ogólny wygląd i czystość na hali także nie budzi zastrzeżeń. Dodam, że jednej rolki tapety w ogóle nie otworzyłam, więc chciałam ją zwrócić po paru dniach od zakupu. W tym przypadku zostałam też sympatycznie obsłużona,bez problemu zwrócono mi pieniądze.

Jowita_13

03.02.2010

Leroy Merlin

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (24)
Wybrała sie do...
Wybrała sie do tego sklepu z zamiarem kupna bluzki po atrakcyjnej cenie. Po świąteczne wyprzedaże oraz ogólnie niewygórowane ceny w tym butiku skłoniły mnie do tego. W tym dniu był spory tłum w sklepie, więc swoboda w wyborze była utrudniona. Ubrania znajdujące się w koszykach na śodku butiku były w zupełnym nieładzie, nasunęło mi się jedno spostrzeżenie- jakbym robiła zakupy w secodhandzie a nie markowym sklepie z odzieżą. Obsługa nie robiła sobie z tego problemu. W części, gdzie znajdują się przymierzalnie było brudno. W kabinach ubrania, których ktoś nie odniósł na miejsce, na podłodze kłębki kurzu. Zauważyłam,że niektóre ubrania, zwłaszcza białe bluzki, T-shirty były ubrudzone od pudru czy podkładu do twarz i nadal wisiały na wieszakach. Po wyborze bluzki, udałam się do kasy, gdzie zastałam niezbyt miły widok. Pani obsługująca kasę wyglądała jakby ktoś jej kazał być tam za karę- zero uśmiechu, gestu życzliwości w stronę klienta. Odburknęła ile mam zapłacić i wcisnęła bluzkę w mała torbę, jakby miała na celu pogniecenie zakupionej przeze mnie bluzki. Zachowanie obsługi w Terranovej jest na niskim poziomie.

Jowita_13

03.02.2010

Terranova

Placówka

Toruń, Królowej Jadwigi 7

Nie zgadzam się (24)
Moja przygoda z...
Moja przygoda z tą siecią telekomunikacyjną rozpoczęła się kilka lat temu. W kwietniu zeszłego roku postanowiłam zmienić telefon i pozostać w tej sieci. Po zapoznaniu się z ofertą w Internecie, postanowiłam wybrać się do punktu ERY. W Toruniu znajduje się klika takich punktów, lecz ten na Starym Mieście jest najlepszy pod względem jakości i szybkości obsługi. Ze względu na przedpołudniową porę zostałam obsłużona bardzo szybko. Pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy, nawet dowcipny, podszedł indywidualnie do mojej sprawy, wszystko mi w jasny sposób wytłumaczył. Wszyscy pracownicy wyglądali schludnie, mieli koszule i krawaty w takim samym kolorze. Telefon, który wybrałam z oferty w Internecie dostałam od ręki, nawet kolor obudowy mogłam wybrać, co mnie mile zaskoczyło, ponieważ liczyłam się z tym, że na telefon będę musiała zaczekać. Tutaj urywa się pasmo mojego zachwytu nad telefonią ERA. Musiała dołożyć wielu starań, żeby taryfa, którą wybrałam została w pełni aktywowana przez operatora. Musiałam wydzwaniać do Biura obsługi klienta, co nie jest darmowe każde połączenie 2,44 (dzwoniłam tam jakieś 6-7 razy), a po drugiej stronie słuchawki niekompetentna osoba, która odsyła mnie do działu technicznego lub zapewnia, ze problem będzie rozwiązany w ciągu kliku dni, co oczywiście się nie działo. Dopiero e-maile z reklamacją przyspieszyły całą sprawę, lecz nie od razu- swoje musiałam odczekać. Całe to zamieszanie kosztowało mnie stratę czasu i pieniędzy. Po około dwóch miesiącach, wypłacono mi rekompensatę i ustalono taryfę.

Jowita_13

03.02.2010

T-Mobile

Placówka

Toruń, Szosa Chełmińska

Nie zgadzam się (23)
Tuz przed Sylwestrem...
Tuz przed Sylwestrem udałam się na małe zakupy do pobliskiego Polo Marketu. Pierwsze, co zastałam to kałuże rozpuszczonego śniegu po wejściu do budynku sklepu, ogólnie czystość w tym miejscu ma wiele do życzenia.Niestety. Zaopatrzenie sklepu także nieraz mnie rozczarowało, zwłaszcza na stoisku z napojami, częstokroć nie kupiłam napojów, naprawdę znanych marek- ogólnie dostępnych, tak tez było i tym razem. Źle rozplanowane zagospodarowanie przestrzeni sklepu- na środku alejek stoją palety z towarem niechlujnie ułożonym, co przeszkadza klientom w poruszaniu się po sklepie, jeśli jest dużo ludzi. Na plus oceniam obsługę- podejście do klienta, bardzo życzliwe, lecz niektóre pracownice miały nie pierwszej świeżości uniformy.

Jowita_13

03.02.2010

POLOmarket

Placówka

Kowalewo Pomorskie, Batalionów Chłopskich 1

Nie zgadzam się (29)
Oceniam działanie tej...
Oceniam działanie tej restauracji w sposób zadowalający. Zostałam obsłużona bardzo szybko i w miły sposób, z uśmiechem na twarzy. Tylko czystość w lokalu mogła być lepsza.Irytowało mnie to, że jedząc, ktoś z obsługi krzątał się z mopem. Zachęcano mnie do kupna nowych produktów, lecz w sposób bardziej informacyjny niż nachalny. I to mi się podobało. Jedzenie także było dobrej jakości. Zwróciło moją uwagę to, że dużo pracowników nie miało konkretnego zajęcia, obserwowali, rozmawiali.

Jowita_13

03.02.2010

KFC

Placówka

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi