Opinia użytkownika: Jowita_13
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Moja przygoda z tą siecią telekomunikacyjną rozpoczęła się kilka lat temu. W kwietniu zeszłego roku postanowiłam zmienić telefon i pozostać w tej sieci. Po zapoznaniu się z ofertą w Internecie, postanowiłam wybrać się do punktu ERY. W Toruniu znajduje się klika takich punktów, lecz ten na Starym Mieście jest najlepszy pod względem jakości i szybkości obsługi. Ze względu na przedpołudniową porę zostałam obsłużona bardzo szybko. Pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy, nawet dowcipny, podszedł indywidualnie do mojej sprawy, wszystko mi w jasny sposób wytłumaczył. Wszyscy pracownicy wyglądali schludnie, mieli koszule i krawaty w takim samym kolorze. Telefon, który wybrałam z oferty w Internecie dostałam od ręki, nawet kolor obudowy mogłam wybrać, co mnie mile zaskoczyło, ponieważ liczyłam się z tym, że na telefon będę musiała zaczekać. Tutaj urywa się pasmo mojego zachwytu nad telefonią ERA. Musiała dołożyć wielu starań, żeby taryfa, którą wybrałam została w pełni aktywowana przez operatora. Musiałam wydzwaniać do Biura obsługi klienta, co nie jest darmowe każde połączenie 2,44 (dzwoniłam tam jakieś 6-7 razy), a po drugiej stronie słuchawki niekompetentna osoba, która odsyła mnie do działu technicznego lub zapewnia, ze problem będzie rozwiązany w ciągu kliku dni, co oczywiście się nie działo. Dopiero e-maile z reklamacją przyspieszyły całą sprawę, lecz nie od razu- swoje musiałam odczekać. Całe to zamieszanie kosztowało mnie stratę czasu i pieniędzy. Po około dwóch miesiącach, wypłacono mi rekompensatę i ustalono taryfę.