Opinie użytkownika (6)

Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie jest na najwyższym poziomie. Pracownicy zawsze mili, uprzejmi, chętni do pomocy. Towar w sklepie jest uporządkowany, właściwie oznakowany. W sklepie jest zawsze czysto, warzywa, owoce oraz pieczywo jest świeże, produkty z krótkim terminem przydatności są właściwie oznakowane i ułożone w jednym miejscu. Zawsze, gdy zaczyna tworzyć się kolejka jest wzywana dodatkowa kasjerka.

Joanna_979

02.11.2010

LIDL

Placówka

Bogatynia, Daszyńskiego 15

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje chaos. W koszach z produktami na sklepie panuje bałagan. Nie można zaleźć wiele rzeczy, gdyż są porozwalane lub źle oznakowane. Na sklepie gra głośno radio postawione na ladzie koło chłodni z jogurtami. Ciągle jest czynna jedna kasa, nawet gdy są kolejki. Na sklepie brak pracowników, którego można byłoby się zapytać lub poprosić o pomoc. W sklepie można odnieść wrażenie, iż to nie Klient jest najważniejszy. Jak Klientowi zależy to poczeka - tak można określić taktykę personelu w/w sklepie.

Joanna_979

02.11.2010

NETTO

Placówka

Bogatynia, Pocztowa 12

Nie zgadzam się (1)
Obsługa personelu w...
Obsługa personelu w markecie Castorama znacznie się polepszyła. Personel sam podchodzi do Klienta i pyta się:w czym mogę pomóc" itp. Klienci nie są odsyłani do innych osób. Ogólnie wizyta w/w markecie jest o wiele przyjemniejsza niż wcześniej. Widać, że pracownicy na bieżąco podnoszą swoje kwalifikacje, przez co stają się bardziej kompetentni do obsługi Klienta. Posiadają wiedzę, która umożliwia na profesjonalne obsłużenie Klienta. Chętnie udzielają rad jak i pomocy.

Joanna_979

21.10.2010

Castorama

Placówka

Zgorzelec, ul. Jeleniogórska 77

Nie zgadzam się (3)
Asortyment zbyt mały...
Asortyment zbyt mały jak na potrzeby miasta. W mieście są 2 Biedronki, z których ta jest starsza a tym samym brudniejsza i zniszczona. Najbardziej uciążliwym mankamentem supermarketów Biedronka jest wiecznie otwarta jedna jedyna kasa. Brak możliwości płacenia karta elektroniczną zniechęca do zakupów. W dzisiejszych czasach Klienci nie noszą gotówki przy sobie, a płatności regulują elektronicznie.

Joanna_979

21.04.2010

Biedronka

Placówka

Łask, Jana Pawła II 7

Nie zgadzam się (23)
asortyment, wygląd i...
asortyment, wygląd i zaopatrzenie OK. Personel mało douczony. Niekiedy trzeba naszukać się danej rzeczy, gdyż jest się odsyłany po kilku stanowiskach obsługi. Troszeczkę należałoby popracować nad lepszą organizacją. Często stanowisko obsługi świecą pustaki. Wizyta w markecie kilkanaście minut przed zamknięcie marketu nie należy do miłych. Klient czuję się jakby był intruzem.

Joanna_979

21.04.2010

Castorama

Placówka

Zgorzelec, ul. Jeleniogórska 77

Nie zgadzam się (24)
Obsługa na stacji...
Obsługa na stacji paliw jest OK. Jedyny minus stacji Orlen to to że na myjce nie ma Karcher a jedynie stara myjka. Personel na stacji miły, kulturalny, pomocny. Widać, iż stacja stara się utrzymać wymogi Orlenu.Muszą popracować nad myjką, gdyż tym samym tracą wiele Klientów. Lokalizacja stacjii Orlen( u styku 3 granic) pozwala na wiele rozwiązań względem wymagań Klientów. Możnaby było poszerzyć ofertę minibaru.

Joanna_979

21.04.2010

ORLEN

Placówka

Bogatynia, Daszyńskiego 24

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi