Super. Obsługa nie tylko wyczerpująco odpowiada na pytania ale trafnie doradza (+ co najważniejsze nie nachalnie :) jest szczerze miła i uprzejma. Jedyny minus to lekki chaos i bałagan pod koniec dnia spowodowany m.in.zarzuceniem towarem.
Ekspedientka mimo bardzo dużego ruchu oraz kolejki (zakupy przedświąteczne) była miła i uprzejma. Zakup towaru odbył się bardzo sprawnie. Kolejka do kas była kierowana specjalnie wyznaczoną ścieżką w postaci słupków z taśmami co właściwie ułatwiało ustawienie się kolejki. Jedynie nie zostało przewidziane, że konstrukcja, którą łatwo przestawić może być doskonałą zabawką dla dzieci, których w ten dzień w sklepie było sporo.
Pani magister była miła, uśmiechnięta, pomocna i co ważne kompetentna. Pomogła w doborze zamienników leków z recepty oraz dokładnie rozpisała na lekarstwach jak je stosować. Muszę dodać, że jestem dość stałą klientką tej apteki i obsługa zawsze jest tam na wysokim poziomie zarówno jeśli chodzi o wiedzę, jak i zachowanie względem klienta/pacjenta. Jedynym minusem są kolejki mimo wielu okienek i próby wprowadzania przez placówkę różnych rozwiązań przyspieszających obsługę. Jeśli chodzi o wnętrze sugerowałabym bardziej profesjonalną (lub przynajmniej bardziej estetyczną) prezentację promocyjnych produktów, którą już od jakiegoś czasu są zwykłe odręczne lub wydrukowane kartki z nazwami produktów, ceną i krótkim opisem porozwieszane gdzie się tylko da. Oczywiście rozumiem ten zabieg marketingowy jednak w aptece takie działanie bardzo rozprasza co jest następnie jedną z przyczyn wydłużającej się kolejki, bo gdy pacjent/klient podchodzi do okienka - jeśli nie ma np. recepty - zapomina już właściwie po co przyszedł.
Obsługa kasjerki a następnie kierownika sklepu lub zmiany? polegała na zakończeniu postępowania reklamacyjnego wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego i drukującego, które złożyłam w niniejszym sklepie 16.08.2017 r. (miesiąc po jego zakupie), a które toczyło się aż do stycznia br. W opinii tej oceniam wyłącznie dzisiejszą obsługę. Kasjerka, która po obsłużeniu mnie (zrobiłam najpierw zakupy) miała już udać się na przerwę była miła, pomocna i natychmiast poszła wezwać kierowniczkę. Kierowniczka zjawiła się już po minucie. Od razu skojarzyła sprawę. Poinformowała mnie, że otrzymali decyzję o zwrocie mi całej gotówki za reklamowany sprzęt. Jednocześnie przeprosiła mnie za to, że do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował i nie poinformował o tej decyzji oraz o tym, że mogę się zjawić po zwrot pieniędzy. Mile mnie to zaskoczyło gdyż spytałam o postępy sprawy już wręcz rutynowo. Mimo, że nie miałam przy sobie protokołu reklamacji Pani kierownik udała się do biura po czym po chwili wróciła z ich egzemplarzem protokołu i od razu równowartość została mi wypłacona gotówką. Jedynym minusem (bardziej wizerunkowym, mi osobiście to bardzo nie przeszkadzało) było to, że cała sytuacja odbywała się przy jednej z kas na jej blacie obok moich wcześniej zrobionych zakupów oraz na oczach bardzo licznych klientów sklepu (około godziny 13.00). Wcześniejsze czynności tj. ponowne składanie reklamacji po każdorazowym zwrocie sprzętu z informacją, że nie podlega on ani naprawie ani zwrocie kosztów odbywały się w biurze sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.