Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_3298

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Obsługa kasjerki a następnie kierownika sklepu lub zmiany? polegała na zakończeniu postępowania reklamacyjnego wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego i drukującego, które złożyłam w niniejszym sklepie 16.08.2017 r. (miesiąc po jego zakupie), a które toczyło się aż do stycznia br. W opinii tej oceniam wyłącznie dzisiejszą obsługę. Kasjerka, która po obsłużeniu mnie (zrobiłam najpierw zakupy) miała już udać się na przerwę była miła, pomocna i natychmiast poszła wezwać kierowniczkę. Kierowniczka zjawiła się już po minucie. Od razu skojarzyła sprawę. Poinformowała mnie, że otrzymali decyzję o zwrocie mi całej gotówki za reklamowany sprzęt. Jednocześnie przeprosiła mnie za to, że do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował i nie poinformował o tej decyzji oraz o tym, że mogę się zjawić po zwrot pieniędzy. Mile mnie to zaskoczyło gdyż spytałam o postępy sprawy już wręcz rutynowo. Mimo, że nie miałam przy sobie protokołu reklamacji Pani kierownik udała się do biura po czym po chwili wróciła z ich egzemplarzem protokołu i od razu równowartość została mi wypłacona gotówką. Jedynym minusem (bardziej wizerunkowym, mi osobiście to bardzo nie przeszkadzało) było to, że cała sytuacja odbywała się przy jednej z kas na jej blacie obok moich wcześniej zrobionych zakupów oraz na oczach bardzo licznych klientów sklepu (około godziny 13.00). Wcześniejsze czynności tj. ponowne składanie reklamacji po każdorazowym zwrocie sprzętu z informacją, że nie podlega on ani naprawie ani zwrocie kosztów odbywały się w biurze sklepu.