Nie kupiłam wszystkiego co miałam na liście, bo były pustki na półkach, jakby nie było komu wystawiać towaru, przy kasie Pan nie bardzo miał drobne i nie chciał mi przyjąć banknotu 100 zł, ale w końcu go wziął i nagle wydał mi resztę. Kasjerzy powinni być zaopatrzeni w drobne pieniądze, a nawet jak mają ich niewiele to nie powinni ściemniać, że nie mają drobnych, skoro potem jakoś je znajdują. Poza tym podczas kasowania moich zakupów rozmawiał z kolegą, który do niego akurat podszedł o sytuacji z inną klientką, chwaląc się przy wszystkich, że o czymś nie wiedział, chociaż powinien, bo to należy do jego obowiązków.
Byłam na zakupach w tym hipermarkecie i w sumie kiedy nie mogłam znaleźć worków do odkurzacza to Pani z tekstyliów pokierowała mnie, gdzie je znajdę. Natomiast już na miejscu na dziale nie było nikogo, żeby mi pomógł znaleźć odpowiednie worki do mojego odkurzacza. Spieszyłam się, bo mieli niedługo zamykać sklep, a nie bardzo się na tym znam, więc na pewno ktoś z obsługi ułatwił by mi sprawę. Trudno, jakoś postałam nad nimi i w końcu zobaczyłam odpowiednie. Pani przy kasie bardzo miła, nawet zaznaczyła mi długopisem wysokość rabatu na paragonie :)
Ze względu na długa kolejkę do kasy zamówiłam jedzenie w automacie obok kas. Zdziwiłam się, bo bardzo krótko czekałam na swoje zamówienia. Pani wydająca jedzenie była miła, jak poprosiłam o dodatkowy ketchup to nie miała problemu, żeby mi go dać :)
Będąc na wyjeździe wstąpiłam do Kauflandu na małe zakupy. Od samego początku panował w sklepie chaos. Pełno palet wszędzie, ludzi rozkładających towar, nie bardzo było jak w niektórych miejscach się skupić nad wyborem produktów. Za to kolejki były krótkie, więc długo nie czekałam przy kasie.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Gryficach.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Panią uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Z okazji urodzin...
Z okazji urodzin Auchan było dużo promocji. Pan przez głośnik informował o tym wszystkich klientów sklepu, niestety po południu nie wszystkie produkty były dostępne, wiele z nich rozeszło się jak świeże bułeczki i nie było to dotowarowywane, być może z braku produktów na magazynie.
W sumie to już Auchan :) Duży wybór asortymentu, sklep dobrze zatowarowany, Panie na stoisku z wędlinami i serami bardzo miłe, doradzają przy wyborze produktów.
Weszłam do sklepu po pomadkę nivea i standardowo nie mogłam się połapać, gdzie są na dziale kosmetyków pomadki. Krążyłam, krążyłam, aż w końcu poprosiłam Panią, która akurat pojawiła się na dziale, gdzie znajdę swoją pomadkę i mnie pokierowała :)
Chciałam szybko zrobić zakupy-potrzebowałam kilku rzeczy, no i po pierwsze w alejkach stoją palety, które strasznie ograniczają poruszanie się po sklepie, a po drugie mogłyby być otwarte wszystkie kasy, bo w tej biedronce, szczególnie jak ludzie wracają z pracy, to jest straszny tłok. Obsługa miła :)
Lokalizacja praktycznie w centrum miasta, więc często robię zakupy w tej biedronce. Obsługa jest bardzo miła, pomocna. Czasem są długie kolejki, jak nie wszystkie kasy są otwarte, szczególnie przed świętami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.