Poniedziałek, 10ta rano, kolejka 6 osób - rezugnuję i wracam po godzinie. Jestem pierwsza i jedyna w kolejce. Wchodzę do pierwszego pokoju, wita mnie młoda kobieta. Uśmiecha i zapasza do biurka - pyta w czym może pomóc. Biurko czyste, dokumenty poukładane - reszta biura również zadbana i czysta.Po krótkim przedstawieniu sprawy przeze mnie Pani natychmiast przechodzi do załatwiania mojego problemu, tłumaczy krok po kroku, proponuje kilka rozwiązań, doradza, dostaje ulotki i zrobioną przez Panią ściągawkę jak dokonać rejestracji na stronie www. Pomimo, że do pokoju co chwilę wchodzą inni interesanci i przeszkadzają kobieta grzecznie informuje gdzie mają się udać a mnie za każdym azem przeprasza.Ne widziałam ani kubka ani jedzenia.Tego samego dnia odwiedziałam jeszcze kilka innych urzędów i banków i muszę przyznać, że nikt nie wywarł na mnie tak pozytywnego warżenia jak obsługująca mnie Pani w PGNiG.
Wypłata gotówkowa w kasie: ul. Wojska Polskiego - sala operacyjna czysta, podłoga i stoliki bez kurzu;brak kolejki, 4 pracowników na sali operacyjnej, jedna kasa czynna, pozostałe osoby rozmawiają z kubkami w rękach. Podchodzę do kasy, czekam ok 20-30sek aż rozpocznie się obsługa ponieważ Pani zajęta jest rozmową z innymi pracownikami. Dzień dobry i proszę o wypłatę, operacja realizowana jest sprawnie i grzecznie, w boksie kasowym porządek oprócz widocznego kubka z kawą, drzwi od kasy nie zamknięte - zajęte przez pozostałe Panie z kubkami. Wypłata gotówkowa w kasie: ul. Wolności (Punkt przy Urzędzie Miasta):placówka przygotowana do obsługi przez dwie osoby, jest to moja trzecia wizyty w tej placówki i nie widziałam jeszcze dwóch osób obsługujących. Dwie osoby przede mną, czekam ok 5-6min. Dzień dobry i proszę o wypłatę, podczas obsługi Pani proponuje mi kartę kredytową i mówi zaletach i korzyściach, jednak zapytana o prowizję przy zleceniach stałych i prowizję za przelewy przez internet udziela dwóch sprzecznych informacji po czym stwierdza, że ona się tym na co dzień nie zajmuje "bo my tu wszystkiego nie wiemy". Długi czas oczekiwania na potwierdzenie wykonania operacji - podobno druga osoba musi potwierdzić wydruk - kilka prób połączenia telefonicznego, w konsekwencji zostaję poproszona o sprawdzenie sobie operacji w internecie. Pani grzeczna, schludnie ubrana, placówka czysta, w stojakach z ulotkami ład i porządek.
Dzień dobry Pani Joanno,
dziękujemy za przedstawioną opinię. Przyjrzymy się bliżej funkcjonowaniu opisanych przez Panią oddziałów. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi i kompetencje naszych pracowników spełniały oczekiwania Klientów.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.