Opinia użytkownika: Joanna_2752
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: Poniedziałek, 10ta rano, kolejka 6 osób - rezugnuję i wracam po godzinie. Jestem pierwsza i jedyna w kolejce. Wchodzę do pierwszego pokoju, wita mnie młoda kobieta. Uśmiecha i zapasza do biurka - pyta w czym może pomóc. Biurko czyste, dokumenty poukładane - reszta biura również zadbana i czysta.Po krótkim przedstawieniu sprawy przeze mnie Pani natychmiast przechodzi do załatwiania mojego problemu, tłumaczy krok po kroku, proponuje kilka rozwiązań, doradza, dostaje ulotki i zrobioną przez Panią ściągawkę jak dokonać rejestracji na stronie www. Pomimo, że do pokoju co chwilę wchodzą inni interesanci i przeszkadzają kobieta grzecznie informuje gdzie mają się udać a mnie za każdym azem przeprasza.Ne widziałam ani kubka ani jedzenia.Tego samego dnia odwiedziałam jeszcze kilka innych urzędów i banków i muszę przyznać, że nikt nie wywarł na mnie tak pozytywnego warżenia jak obsługująca mnie Pani w PGNiG.