Zakupiłam kapcie dla dziecka. Pani przy kasie była bardzo miła. Zapytałam przy kasie czy są męskie klapki, ponieważ obeszłam cały sklep i nie znalazłam ich. Pani sprzedawczyni (widząc,że nie ma za mną innych klientów) poszła do magazynu, zlecając po drodze koledze, aby poszedł do kasy. Po chwili wyszła z dwoma parami klapek w rozmiarze jaki szukałam dodając, iż są to dwie ostatnie pary w tym rozmiarze (ale nie było ich wogóle na sklepie)
Weszłam do sklepu z siostrą chcąc kupić torebkę dla mamy na imieniny. Miałyśmy ze sobą buty mamy aby dobrać kolor torebki gdyż był to nietypowy brąz. Dwie panie ekspedientki zajęte były tak żywiołową rozmową, że nie miały czasu nam pomóc. W końcu po dopasowaniu w miarę kolorystyki butów do torebki uprzejmie poprosiłam jedną z pań o pokazanie mi torebki, która stała bardzo wysoko. Pani mi ją zdjęła poczym wróciła do rozmowy. Spędziłyśmy w tym sklepie około 10 minut szukając (same) torebki i nie uzyskałyśmy żadnej pomocy.
Przyszłam do apteki i przy okazji zakupów, widząc, iż jest mało klientów postanowiłam wymienić uzbierane punkty lojalnościowe z karty. Pani magister była bardzo miła i wręczyła mi katalog z nagrodami. Ja zapytałam czy nie mogę wymienić punktów na suplementy diety i witaminy. Pani zgodziła się, po czym sprawdziła ile punktów powinnam mieć aby dostać tabletki. Wystarczyło. Byłam bardzo zadowolona. Ponieważ zawsze robię zakupy w tej aptece, a dzięki punktom zaoszczędziłam 50zł na witaminy na kolejny miesiąc.
Chciałam odebrać zdjęcia zamówione przez internet zgodnie z ustalonym terminem na 24.10.08 po godz 17.
Mimo, iż przyjechałam dzień później zdjęć nie było. Daję +2 punkty za miłą i rzetelną obsługę. Sprzedawczyni sprawdziła wszystkie możliwe opcje, ale nie potrafiła powiedzieć kiedy będą gotowe. Wprowadziła do komputera moje dane i zamówienia nie było. Zaproponowała abym najpierw zadzwoniła w poniedziałek podając numer mojej rezerwacji.
Przyznaję ocenę -1 ponieważ obsługa w sklepie nie okazała mi chęci pomocy w wyborze obuwia.
W niemalże pustym sklepie przechadzałam się pomiędzy regałami z butami spoglądając co jakiś czas w stronę pań obsługujących, a nawet wymieniając z nimi pytające spojrzenia. Żadna z Pań nie podeszła do mnie. Po samodzielnym przeszukaniu i przymierzeniu kilku par butów, wyszłam ze sklepu nie czując satysfakcji, ponieważ chciałam jakieś wybrać, ale nie wiedziałam które. Nie otrzymałam pomocy ani doradztwa.
Atmosfera typowa dla miejsc typu fast-food, brak indywidualnego podejścia do klienta. Wystrój miejsca w porządku, jednak stanowczo za mało miejsc siedzących, raczej jemy kebab na stojąco i na dworze. Rozczarowałam się zimnym jedzeniem - bułka i mięso (reszta to surówki).
Odwiedziłam stoisko z odzieżą dla kobiet w ciąży. Spędziłam tam około 2 godzin, gdyż chciałam zakupić kilka rzeczy w związku z moją niedługo widoczną ciążą. Kilkakrotnie zwracałam się o pomoc (dodam tylko, że było zaledwie kilku kupujących) i za każdym razem byłam zbywana półsłówkami. Nie otrzymałam żadnej pomocy w znalezieniu rozmiaru, sprawdzenia dostępności.
Kupiłam jedną parę spodni ciążowych i kilka rzeczy z innych działów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.