20 lipca 2011 zgłaszałam reklamację spodni zakupionych w kwietniu, zaś 5 sierpnia 2011 przyszłam ją odebrać. Na miejscu okazało się, iż reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - wymiana na nowy towar lub zwrot. Spodnie tak bardzo mi się spodobały, że wybrałam opcję wymiana na nowy towar. Pani kasjerka poprosiła swoją koleżankę (prawdopodobnie osobę prowadzącą zmianę), aby odnalazła owe spodnie na salonie, jednak Pani niezbyt chętnie przyłożyła się do tego zadania. Padły zdania: "pewnie gdzieś są, ale nie chce mi się szukać", "szukaj, szukaj i tak nie znajdziesz", "jakby mi się chciało to może bym znalazła". Pani z uśmiechem na twarzy i ironią na ustach zrobiła mi zwrot pieniędzy ( 45zł ), po czym dodała że jak sama sobie znajdę to kupię je jeszcze raz. Po zwrocie pieniędzy spodnie nagle się znalazły, tyle że mimo faktu zakupu pół roku wcześniej, cena spodni wynosiła 80zł! Jak przyszłam do kasy spytać się co robimy z tym faktem, kasjerka odpowiedziała, że teraz już za późno dostałam pieniądze to muszę zapłacić za te same spodnie nie 45 zł tylko 80 zł!
Szczyt chamstwa i lenistwa.
Wchodząc do sklepu z moim partnerem, zostaliśmy od razu zauważeni przez obydwóch sprzedawców. Po zapoznaniu się z ofertą sklepu jeden z nich od razu do nas podszedł.
Sprzedawca był schludnie ubrany oraz miał widoczny identyfikator z imieniem i nazwiskiem. Pokazał oraz opowiedział o parametrach i funkcjach kilku modeli laptopów, które mogły nas zainteresować. Potrafił odpowiedzieć na każde nasze pytanie z cierpliwością i humorem. Kiedy już wybraliśmy odpowiedni dla nas model sprzedawca zaproponował nam dodatkowe akcesoria do laptopa, a także ubezpieczenie zapobiegające wszelkim wypadkom.
Mała powierzchnia lokalu powodowała, iż wybór asortymentu był wąski, lecz wystawione towary należały do grupy najpopularniejszych.
Formalności zostały dopełnione zaskakująco szybko.
Wielki plus dla obsługi tego sklepu!
Wchodząc do sklepu od razu było widać, że jest porządek. Asortyment był uporządkowany na półkach mimo większego ruchu. W porównaniu z innymi sklepami w CCC-Manufaktura można było bez problemu odnaleźć się w butach zimowych i jesiennych. W razie potrzeby można było poprosić Panią z personelu, która zawsze była w pobliżu i służyła pomocą.
Sprzedawczynie były ubrane jednakowo w niebieskie koszulki, co upewniało klienta, że na pewno tam pracują. Jedynym minusem był właśnie kolor niebieski, ponieważ pośród większego tłumu odrobinę ciężej było znaleźć personel.
Szeroka oferta, w której każdy mógł znaleźć coś dla siebie począwszy od wysokiej ceny za lepszy gatunek i nizszej za odrobine gorszy.
Szybka i sprawna obsługa.
Wchodząc do sklepu był przeciętny ruch, mimo wszystko brakowało koszyków na zakupy. Asortyment uzupełniony i poukładany na półkach. Mała kolejka przy kasie ze względu na szybką i fachową obsługę pań przy kasie.
Firma powinna zainwestować w koszyki na zakupy dla klientów. Wózki są nie poręczne w wąskich miejscach sklepu oraz za duże przy mniejszych zakupach.
Przesyłka dotarła szybko, zostałam powiadomiona że Pan z paczką już jedzie. Wszystko było by w jak najlepszym porządku gdyby kurier wykazał odrobinę inicjatywy jak jego poprzednicy i pofatygował się aby zadzwonić dzwonkiem, a nie trąbić. Widocznie sypanie śniegu również spowodowało że nie mógł się ruszyć z kabiny, aby podać papierki do podpisania.
Sprawa dotyczyła rozpatrzenia reklamacji w inny sposób, zgodny z ustawą. Buty popsuły się w ciągu miesiąca, nie można było ich naprawić ani wymienić na nowe takie same, dlatego próbowano mnie zmusić do wymiany na nowy model bez możliwości zwortu pieniędzy.
Kierowniczka okazała się niekompetentną osobą w sprawie prawidłowego rozpatrywania reklamacji. Ważniejszy jest dla niej "regulamin firmy" niż ustawa o szczególnych prawach konsumenta. Niedoinformowana, bezczelna. Oprócz zmusznia mnie do wyboru innych butów usilnie wmawiała mi że rzeczoznawca nie zajmuje się oceną reklamowanego produktu ale również narzuca z góry sposób rozpatrzenia reklamacji. Na prośbę o nr tel do przełożonego lub bezpośredni telefon odmówiła. Teksty typu "idź sobie do innego obuwniczego i kupuj buty" albo "nie chcemy mieć kontaktu z takimi klientami jak Pani" również nie były na miejscu. Zwykli pracownicy perfidnie podsłuchiwali i wtrącali się nieproszeni do rozmowy. Obsługa sklepu na poziomie zerowym. Zachowanie kierowniczki - karygodne!
Miejsce obsługi estetyczne, przyjemne, zachęcające do zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.