Opinia użytkownika: Joanna_109
Dotycząca firmy: Spring
Treść opinii: Sprawa dotyczyła rozpatrzenia reklamacji w inny sposób, zgodny z ustawą. Buty popsuły się w ciągu miesiąca, nie można było ich naprawić ani wymienić na nowe takie same, dlatego próbowano mnie zmusić do wymiany na nowy model bez możliwości zwortu pieniędzy. Kierowniczka okazała się niekompetentną osobą w sprawie prawidłowego rozpatrywania reklamacji. Ważniejszy jest dla niej "regulamin firmy" niż ustawa o szczególnych prawach konsumenta. Niedoinformowana, bezczelna. Oprócz zmusznia mnie do wyboru innych butów usilnie wmawiała mi że rzeczoznawca nie zajmuje się oceną reklamowanego produktu ale również narzuca z góry sposób rozpatrzenia reklamacji. Na prośbę o nr tel do przełożonego lub bezpośredni telefon odmówiła. Teksty typu "idź sobie do innego obuwniczego i kupuj buty" albo "nie chcemy mieć kontaktu z takimi klientami jak Pani" również nie były na miejscu. Zwykli pracownicy perfidnie podsłuchiwali i wtrącali się nieproszeni do rozmowy. Obsługa sklepu na poziomie zerowym. Zachowanie kierowniczki - karygodne! Miejsce obsługi estetyczne, przyjemne, zachęcające do zakupów.