Opinia użytkownika: Joanna_109
Dotycząca firmy: New Look
Treść opinii: 20 lipca 2011 zgłaszałam reklamację spodni zakupionych w kwietniu, zaś 5 sierpnia 2011 przyszłam ją odebrać. Na miejscu okazało się, iż reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - wymiana na nowy towar lub zwrot. Spodnie tak bardzo mi się spodobały, że wybrałam opcję wymiana na nowy towar. Pani kasjerka poprosiła swoją koleżankę (prawdopodobnie osobę prowadzącą zmianę), aby odnalazła owe spodnie na salonie, jednak Pani niezbyt chętnie przyłożyła się do tego zadania. Padły zdania: "pewnie gdzieś są, ale nie chce mi się szukać", "szukaj, szukaj i tak nie znajdziesz", "jakby mi się chciało to może bym znalazła". Pani z uśmiechem na twarzy i ironią na ustach zrobiła mi zwrot pieniędzy ( 45zł ), po czym dodała że jak sama sobie znajdę to kupię je jeszcze raz. Po zwrocie pieniędzy spodnie nagle się znalazły, tyle że mimo faktu zakupu pół roku wcześniej, cena spodni wynosiła 80zł! Jak przyszłam do kasy spytać się co robimy z tym faktem, kasjerka odpowiedziała, że teraz już za późno dostałam pieniądze to muszę zapłacić za te same spodnie nie 45 zł tylko 80 zł! Szczyt chamstwa i lenistwa.