Serdecznie polecam tą restaurację położoną w piwnicach w której atmosfera jest niepowtarzalna. Brawa dla kucharza za fantastycznie przyrządzone potrawy tak że nawet czas oczekiwania ulega zapomnieniu po rozkoszowaniu się smakiem i formą podawanych dań. Czas spędzony tam płynie bardzo szybko a desery są przepyszne.
Bardzo lubię ten lokal z uwagi na miłą i ciepłą atmosferę panującą tam niezmiennie. Ludzie przebywający tam nie zachowują się hałaśliwie bo taki jest styl tego lokalu. Obsługa jest niezwykle miła i sprawna , potrafiąca doradzić i znająca oferowane produkty. Nikt nikogo tutaj nie pogania a obsługa ma wyczucie kiedy należy podejść do stolika oraz nie proponuje agresywnie: " czy coś jeszcze". Gorąco polecam a czekolada jest wyśmienita.
Lubię robić zakupy w tym hipermarkecie oznaczenie produktów ich cen jest czytelne również oznaczenie alejek z produktami jest przejrzyste. Przestrzeń sklepu jest dobrze zagospodarowana a odległości między alejkami nie powodują ścisku i braku dostępu do półek z produktami.Polecam ten sklep na spokojne rodzinne zakupy robione w tygodniu bo w weekend nie polecam - tłok i masa ludzi.
Wczoraj wieczorem zatankowałam na w/w stacji supragaz który dostępny jest w stacjach tej sieci. Oznaczenia na stacji są czytelne tak , że nie miałam problemu z odnalezieniem stanowiska na którym tankowany jest gaz.Dobrze zorganizowany też jest sposób przywołania obsługi za pomocą wciśnięcia dobrze oznaczonego guzika - jedyny minus brak sygnału albo jakiegoś oznaczenia , że obsługa już wie o przywołaniu. Czas oczekiwania na podejście obsługi jest optymalny choć nie ekspresowy mimo znośnej temperatury zewnętrznej i braku potrzeby zakładania wielkiej ilości ubrań. Ogólnie jednak przyjemnie jest zatankować paliwo na stacjach tej sieci.
Z ogromną przyjemnością wchodzi się do tej placówki banku ponieważ bije świeżością i czystością . Nie wiem co prawda jak jest w przypadku natłoku klientów ale obsługa banku jest na wysokim poziomie poza małymi wyjątkami . W przypadku braku wiedzy w danym temacie przez konsultanta udaj on się po informację do szefa placówki i ta wymiana informacji jest już słyszalna w całym banku co daje możliwość innym klientom banku w zorientowaniu się w sytuacji finansowej danego klienta. Na szczęście nie był to mój problem ale o innych konkretnych klientach dowiedziałam się wiele. Dziękuję bankowi za taką możliwość.:)
W tym dniu odwiedziłam bank w celu wypłaty kwoty przewyższającej dzienny limit wypłat w bankomacie. Niejakim usprawnieniem z punktu widzenia banku jest utworzenie jednej kolejki do wszystkich obsługujących wpłaty i wypłaty. Może w małych placówkach nie stanowi to problemu natomiast tutaj widząc od wejścia kolejkę klientów sięgającą drzwi wyjściowych z sali od razu miałam negatywne podejście do szybkości obsługi. Mając na uwadze fakt , że klientami tego banku są na ogół starsze osoby szybkość obsługi nie jest w tym banku mocną stroną.Jedyną obcją która pomogłaby to zmienić jest zwiększenie ilości osób obsługujących co jak wiemy nie jest dla banków korzystnego.Dlatego wkrótce hasłem tego banku powinno być PKO BP - Bank dla emerytów.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Miała przyjemność kontaktu...
Miała przyjemność kontaktu w Lublinie z firmą PRYMUS organizującą szkolenia finansowane ze środków unijnych. Cenię sobie profesjonalizm obsługi tego przedsięwzięcia. Mimo , że firma nie dysponuje swoją salą do prowadzenia zajęć to nie jest problemem dotarcie do miejsca w jakim się zajęcia odbywają bo oznaczenia są czytelne i przejrzyste a personel szkoły na terenie której są zajęcia służy pomocą we wskazaniu drogi. Zajęcia też prezentują wysoki poziom a atmosfera jest niezwykle przyjazna uczestnikowi. Serdecznie polecam.
W dniu dzisiejszym udałam się do punktu obsługi UPC w Lublinie. Już od samego wejścia widać brak profesjonalizmu i bałagan w tej firmie. Nad każdym stanowiskiem niby jest informacja co obsługuje jednak do każdej z dziedzin przeznaczone jest jedno stanowisko i tworzy się tak zwany sztuczny tłok ponieważ przy jednych stanowiskach jest pusto a do innych - b. popularnych jest kolejka. Panie obsługujące nie wyrażają chęci pomocy a wręcz emanują niechęcią do wykonywanej pracy. Nie potrafią udzielić profesjonalnej pomocy jak też nie mają zielonego pojęcia o aktualnej ofercie ani o obsłudze programów . Jedna pyta się drugiej jak daną obcję sprawdzić w komputerze i gdzie znaleźć np. regulamin. Kompletny brak profesjonalizmu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.