Wjazd dobrze widoczny bo stacja wręcz przyklejona do skrzyżowania i można wjechać i wyjechać z dwóch stron na plac stacji. Ceny porównywalne do innych stacji w okolicy. Jestem częstym klientem i z jakości paliwa jestem zadowolona. Przy kasie kilka osób - jedna kasa czynna. Po ok. 5 min. pojawia się drugi kasjer. Prawie po 10 minutach moja kolej, mimo karty stałego klienta personel nie informuje mnie o promocyjnej zniżce i kasuje normalną kwotę. Kiedy upominam się" o swoje" zdziwienie a promocja trwa już 3 tydzień.
Wejście na halę sprzedażową typu ruletka to utrudnienie i to znaczne dla matek z małymi dziećmi w wózku a także dla inwalidów. Niby zaznaczone przejście przez kasę ale w chwili obsługi na tej kasie wejście "POD prąd" niemożliwe... W ALEJCE promocji spory nieład, co uniemożliwia znalezienia ceny a czytnik cen nie zawsze działa.
W sobotnie popołudnie parking przed marketem prawie zapełniony ale miejsca jest na tyle że nie ma problemów z parkowaniem. Alejki szerokie i nie ma problemu z wyminięciem innego klienta. Towar wyeksponowany i poukładany estetycznie a promocje zaznaczone widocznie. O tej porze warzywa już przebrane, niema już wyboru a trochę szkoda.
Wejście na hale marketu dobrze widoczne, ale tuż za bramką w głównej alejce przejścia tak mało że wózkiem ciężko manewrować. Głowna alejka obstawiona promocyjnymi produktami do tego stopnia że nie można podjechać wózkiem. Pozostałe alejki przejezdne, a towar poukładany schludnie i dostępnie. Sklep z personelem "50+" ale to nie kłopot i to chyba nawet lepiej bo większy szacunek do klienta i cierpliwość. Z półki przy kasie biorę lizaki - cena 1,29 a na kasie 1,49. niby kilka groszy ale Pani przeprasza i szybciutko koryguje cenę na tą widoczną na metce. I tak trzymać.
W banku o tej porze panuje atmosfera spokoju i miłej krzątaniny. Otwarte tylko jedno okienko, ale kolejki brak - jeden petent. Doradcy zawsze schludni i uśmiechnięci na swoich stanowiskach czekają na klientów, ruchu raczej nie obserwuje. W kasie dla firm oczekuje dwie osoby. Pośrednik kredytowy który prowadzi moje sprawy chwilowo zajęty więc czekam na wygodnej kanapie. Pani M. zauważa mnie, przeprasza klienta i podchodzi. prowadzona sprawa może się trochę przeciągnąć więc umawiamy się na dogodna dla nas godzinę. Kompetencja i przyjazna atmosfera zawsze mnie urzeka w tym banku.
PERSONEL zawsze ma na wszystko czas oprócz pomocy klientowi. Od grudnia czekam na sprowadzenie prowadnicy do rolet i ciągle coś... a to producent nie dojechał, a to nie mogą znaleźć na magazynie a widnieje w komputerze, a to w innym sklepie był błąd i nie mają na stanie i tak co tydzień. Moja cierpliwość na wyczerpaniu a prowadnic wciąż nie mam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.