Opinie użytkownika (3)

Czas przebywanie w...
Czas przebywanie w placówce 35 min. Ilość klientów 2, ilość obsługi 5 osób, z czego jedna obsługująca klienta, dwie z pozostałych debatujace o terminie zimowego urlopu. Sprawa niezałatwiona przez 35 min. Przez tem okres nie znalazł się nikt, kto mógłby obsłużyć klienta! Fatalna organizacja pracy placówki! Skarga złożona do Centrali Polbanku!

Jerzy_34

15.12.2011

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 42

Nie zgadzam się (1)
Powód wizyty: zgłoszenie...
Powód wizyty: zgłoszenie sprzedaży pojazdu i tym samym rezygnacja z ubezpieczenia OC. Jakość obsługi: plusy: brak konieczności dłuższego oczekiwania (kilka minut), estetyczny wygląd placówki, dostępność (parter), udostępnienie miejsc siedzących oczekującym klientom, trzy stanowiska obsługujące klienta, miła i kompetentna obsługa, czas obsługi około 5 minut, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia poprzez opieczętowanie umowy kupna-sprzedaży. minusy: brak informacji przy którym stanowisku klient może zostać obsłużony w konkretnej sprawie, godziny otwarcia placówki (pon-pt 8.00 - 16.00). Najważniejsza wada: w bieżącym miesiącu (sierpień) PZU wysłało informację o konieczności zapłaty kolejnej raty składki, co może świadczyć o braku zarejestrowania zgłoszenia z dnia 18.05.2009

Jerzy_34

28.08.2009

PZU

Placówka

Gdańsk, ul. Targ Drzewny 1

Nie zgadzam się (23)
Kontakt z infolinią...
Kontakt z infolinią w sprawie: brak połączenia z internetem, pogorszenie jakości odbioru telewizji analogowej. Czas do chwili kontaktu z doradcą 12 minut (zapowiedź "uzyskasz połączenie za około 4 minuty"). Czas rozmowy z doradcą 5 minut. Ze strony doradcy zapowiedź zgłoszenia awarii do działu technicznego i telefonicznego poinformowania. Ponowny kontakt po około 30 min., tym razem ze strony doradcy (ta sama osoba). Informacja o konieczności wizyty technika w domu, najwcześniej za 3 dni czyli wtorek 7 lipca. Na pytanie dotyczące możliwości zgłoszenia informacji szczegółowa informacja dotycząca trybu i procedury. Czas rozmowy 4 min 28 sek. Wada usługi: utrudniony kontakt, nierzetelna informacja o czasie oczekiwania na kontakt z operatorem, termin przybycia technika (min 3 dni), brak darmowej infolinii w efekcie koszt zgłoszenia awarii około 2 zł Zaleta: wiedza doradcy, szybkie zgłoszenie awarii do działu technicznego oraz kontakt z klientem ze strony UPC

Jerzy_34

06.07.2009

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi