Opinia użytkownika: Jerzy_34
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Kontakt z infolinią w sprawie: brak połączenia z internetem, pogorszenie jakości odbioru telewizji analogowej. Czas do chwili kontaktu z doradcą 12 minut (zapowiedź "uzyskasz połączenie za około 4 minuty"). Czas rozmowy z doradcą 5 minut. Ze strony doradcy zapowiedź zgłoszenia awarii do działu technicznego i telefonicznego poinformowania. Ponowny kontakt po około 30 min., tym razem ze strony doradcy (ta sama osoba). Informacja o konieczności wizyty technika w domu, najwcześniej za 3 dni czyli wtorek 7 lipca. Na pytanie dotyczące możliwości zgłoszenia informacji szczegółowa informacja dotycząca trybu i procedury. Czas rozmowy 4 min 28 sek. Wada usługi: utrudniony kontakt, nierzetelna informacja o czasie oczekiwania na kontakt z operatorem, termin przybycia technika (min 3 dni), brak darmowej infolinii w efekcie koszt zgłoszenia awarii około 2 zł Zaleta: wiedza doradcy, szybkie zgłoszenie awarii do działu technicznego oraz kontakt z klientem ze strony UPC