Opinia użytkownika: Jerzy_34
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Powód wizyty: zgłoszenie sprzedaży pojazdu i tym samym rezygnacja z ubezpieczenia OC. Jakość obsługi: plusy: brak konieczności dłuższego oczekiwania (kilka minut), estetyczny wygląd placówki, dostępność (parter), udostępnienie miejsc siedzących oczekującym klientom, trzy stanowiska obsługujące klienta, miła i kompetentna obsługa, czas obsługi około 5 minut, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia poprzez opieczętowanie umowy kupna-sprzedaży. minusy: brak informacji przy którym stanowisku klient może zostać obsłużony w konkretnej sprawie, godziny otwarcia placówki (pon-pt 8.00 - 16.00). Najważniejsza wada: w bieżącym miesiącu (sierpień) PZU wysłało informację o konieczności zapłaty kolejnej raty składki, co może świadczyć o braku zarejestrowania zgłoszenia z dnia 18.05.2009