Zdecydowanie pogorszona obsługa w ostatnim czasie. Jeszcze 3 miesiące temu przyjmowano klientów z uśmiechem. Obecnie wszyscy nachmurzeni. Niestety również sprzedawczyni dosyć niefachowa. Zapomina o swoich obowiązkach
Jedna z najlepszych i najciekawszych pizzerii w Olsztynie. Obsługa około godziny 16,00. Kobieta przyjmująca zamówienie bardzo miła. Może trochę jeszcze za mało jeszcze wie o swojej ofercie. Jednak szybka realizacja zamówienia. Ogólnie bardzo grzecznie. Płatność kartą bez problemu. W lokalu jest czysto i schludnie. Po opuszczeniu stolika przez klienta stolik jest myty. Na podkreślenie zasługuje klimat lokalu.
Sklep położony na miasteczku akademickim. Taki też ma charakter. W sklepie jest czysto i schludnie. Niestety minusem są dosyć wysokie ceny towarów jak na Olsztyn. Towary jednak świeże i dobrej jakości. Czytnik cen są dosyć niewidoczne - ciężko je zlokalizować. Ciężko zlokalizować jakieś promocje. Do minusów też należy zaliczyć czas oczekiwanie w kolejce. Kasy są przeładowane i troszkę trzeba poczekać. Jednak obsługa w sklepie jest jest przyzwoita. Płatność kartą bez problemu.
Zakupy niedziela ok. 15,00. W tym sklepie jakość obsługi zależy od pracownika, na którego się trafi. Wspaniałym przykładem jest pracownik hali od materacy. Chłopak w wieku około 25 lat. Widać, że bardzo zaangażowany. Poprosiłem o wskazanie towaru. Ten najpierw dokładnie mnie wypytał o ten towar i dobrał idealny materac oraz wskazał poszukiwany. Mężczyzna ewidentnie zna swój towar i lubi pracę z ludźmi. To się da wyczuć.Troszkę gorzej było z Panią przy kasie. Na początku bardzo nerwowym tonem zareagowała na pytanie czy dzisiaj dostarczają towar (była niedziela). Później jednak przy zapłacie za rachunek już jakość obsługi była zdecydowanie lepsza. Niestety kobieta nie panuje nad kolejką. Ludzie ustawiają się z różnych stron. Kasjerka nie potrafi nad tym zapanować.Płatność kartą bez problemu.Średnia ocena na bardzo dobrze, ale w dużej mierze ocenę podnosi mężczyzna od materacy.
Zakupy około 17,30. Ogromny sklep z ogromnym asortymentem. Czytniki cen sprawne i położone w widocznych miejscach. Z uwagi na ogrom sklepu czasami trudno znaleźć pracownika hali. Jednak jak się uda chętnie pomogą i wskażą poszukiwany towar. Pewne zarzuty można mieć do stanowisk z wędlinami. Pani obsługuje bez żadnego zaangażowania. Tak jakby była tam za karę. Niestety nie zauważyłem jej imienia. Identyfikator był przekręcony.Kolejki przy kasach względne. Raczej czas oczekiwani krótki. Oczywiście płatność kartą bez najmniejszego problemu.
Tankowanie z zakupami około 15,00. Stacja samoobsługowa. Pracownicy stacji są pomocni na wypadek potrzeby zatankowania. Hala sprzedażowa jest czysta, a towar poukładany. Niestety mankamentem jest czystość toalety. Pozostawia wiele do życzenia. Obsługa na stacji sprawna. Płatność kartą bez problemu. Personel sprawia wrażenie jednak przemęczonego, albo zniechęconego. Obsługa jest w porządku, ale widać, że bez zaangażowania.
Obsługa na stacji jest dobra. Stacja jest samoobsługowa, ale obsługa stacji pomoże dla osoby, która sama nie umie tankować. Jedynie kobieta-pracownik jest mało zaangażowana. Widać, że praca nie sprawia jej przyjemności. Za to mężczyźni są w pełni zaangażowani.Jakość i zaopatrzenie produktów na stacji jest bardzo dobre. Może trochę brakuje gorących przekąsek.Cena paliwa na stacji jest bardzo korzystna.Płatności kartą bez problemu.Zdecydowanym plusem stacji jest sąsiedztwo myjni samochodowej.
Zakupy około godziny 16,45. Sklep jest czysty. Pracownicy hali chętnie wskazali poszukiwany towar znajdujący się na innej alejce. Towar jest świeży. Czytnik do cen był sprawny w widocznym miejscu (od strony kas). Problemem było powstanie kolejki do kasy numer 5. Druga ekspedientka wykładała towar i nie zajęła się obsługą w drugiej kasie. Dopiero jak kolejka osiągnęła ok. 10 osób pracownik kasy funkcjonującej (p. Ania - brunetka, ok. 23 lat, włosy za ramiona) wezwała pracownika do obsługi drugiej kasy. To rozładowało kolejkę. Obsługa przy kasie kulturalna. Płatność kartą bez problemów. Pani pożegnała się i zaprosiła ponownie. Ogólnie bardzo dobry punkt na mapie Biedronek, z uwzględnieniem problemów z tą kolejką.
Tankowanie około 17,30. Stacja wyraźnie trzyma standard ORLEN. Tankowanie samoobsługowe gazu i benzyny. Pracownik w przypadku problemów z tankowaniem chętnie pomoże. W środku pracownik powitał kulturalnie. Oprócz zakupionego paliwa zaproponował zakup numizmatów oraz innego produktu za punkty VITAY. Pracownik sprawiał wrażenie że faktycznie obsługa klientów sprawia mu radość. Toaleta wewnątrz stacji. Zdecydowanie bardzo czysta i pachnąca. Polecam.
Zakupy robione około 12,00. Towary schludnie i czysto poukładane. W sklepie jest czysto. Pracownik hali (Paulina - blondynka z włosami do ramion ok. 23 lat, wzrost ok. 170 cm) wskazała towar poszukiwany przez klienta. Towar znajdował się w sąsiedniej alei. Przy stanowisku mięsnym wyraźne opisane promocje. Kasa obsługuje gotówkę i karty. Obsługa kasy miła. Niestety Pani nie miała plakietki z imieniem. Nie zaproponowała żadnego dodatkowo towaru.
Towary w sklepie są poukładane. Wnętrze sklepu jest czyste. Towary promocyjne raczej niewidoczne. Napisy promocja sprawiają wrażenie, że nie są zmieniane i są tam na stałe. Z kolei towary promocyjne na stanowisku mięs i wędlin są skutecznie oznaczone. Na tablicy są zawsze wypisane. Ekspedient ze stanowiska mięs wskazuje towar. Przy dziale mięs mogą wystąpić kolejki nawet do 5 klientów. Obsługuje 1 ekspedient. Będąc w dziele owoców (początek sklepu) poprosiłem o towar alkoholowy (po drugiej stronie sklepu), pracownik hali (kobieta z krótkimi blond włosami w wieku około 40 lat, ok. 170 cm wzrostu) przerwał pracę i wskazał mi towar na półce. Na hali czytnik ceny był sprawny. Kasa przyjmuje płatności kartą. W przypadku wystąpienia kolejki (4 klientów) otwarto kolejna kasę. Pracownik (kobieta w wieku ok. 25 lat, blond włosy) - obsłużyła kulturalnie, jednak nie zaproponowała żadnej promocji. Pożegnanie również bardzo kulturalne.
Tankowanie gazu - sprawne. Znajduje się tam automat do samoobsługi. Pomimo to pracownik zainteresował się i chciał pomóc (późna pora ok. 23,00). W kasie obsługa sprawna (Pan w wieku oko. 23 lat, wzrost ok. 175 cm, włosy blond). Miła obsługa (Dobry wieczór). Zaproponował w promocji monety "numizmaty". Zapytał o kartę VITAY. i zaproponował towar za dodatkowe punkty. Poszukiwałem towaru - ładowarka samochodowa. Widać było zaangażowanie sprzedawcy do znalezienia właściwego towaru. Niestety jednak nie znaleziono właściwej ładowarki. Transakcją płatnością karta sprawna. Zakończenie kulturalne (Do widzenia). Toaleta czysta, położona wewnątrz stacji (obok sali sprzedażowej). Zaopatrzona w papier, mydło i ręczni (papierowe) do wycierania rąk).
Przy tankowaniu gazu pracownik (mężczyzna około 50 lat, 180 cm wzrostu, krótko ostrzyżony - bez plakietki z imieniem) pomógł. Niestety bez dzień dobry ani dziękuję. Pani na kasie bardzo miła (włosy około ramion - szatynka, ok. 160 cm wzrostu, wiek około 26 lat). Powitanie kulturalne (dzień Dobry), cały czas uśmiechnięta. Kupno hot doga realizowała szybko i sprawnie. Poinformowała o smakach. Ponadto zaproponowała w ramach promocji kolekcję "numizmatów". Zakończenie transakcji kulturalne (do widzenia). Toaleta średniej czystości na zewnątrz po za salą sprzedażową. Trochę śmierdziało. Po zakończeniu transakcji mężczyzna tankujący palił papierosa, chociaż inny klient sam tankował benzynę.
W sklepie uwidocznione są promocje. Obsługa hali sprzedaży miła. Panie służą pomocą. Chętnie zaprowadzą i wskażą poszukiwany towar. Na stanowisku wędlin są problemy z określeniem właściwej kolejki. Panie ekspedientki nad tym nie panują i często obsługują osoby, które wpychają się bez kolejki. Niestety Pani kroją wędliny na plasterki w opakowaniu. Uwagi na ten temat niestety są ignorowane. Czytniki cen są czynne i można je łatwo znaleźć. W sklepie panuje porządek i czystość. Toaleta również jest czysta. Nie było problemów z oczekiwaniem w kolejce. Będąc trzecim klientem otworzono nową kasę. Panie na kasach witają urzędowym "dzień dobry". Niestety czuć, że jest to wymuszone i bez zaangażowania. Płatność kartą bez problemów. Pożegnanie kulturalne bez zaangażowania. Na podkreślenie w sklepie zasługuje bardzo sprawne i szybka realizacja reklamacji (suszarka).
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu w Ostródzie dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie.
Serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta Kaufland
Stacja benzynowa położona...
Stacja benzynowa położona przy centrum handlowym. Podjazd pod dystrybutor wygodny. Tankowanie odbywa się z dystrybutorów samoobsługowych (benzyna), w przypadku gazu - pani chętnie pomaga i tankuje (tankowanie wyłącznie przez pracowników). Powitanie w kasie kulturalne (dzień Dobry). Obsługa (mężczyzna z krótkimi włosami) szybko obsługuje. Niestety nie zaproponował żadnej promocji. Podobnie jest na sali sprzedażowej nie ma wystawionych wyraźnie towarów promocyjnych. Chociaż zauważyłem, że mają promocje alkomatów. Niestety towar był schowany i trzeba było go szukać. W sali sprzedażowej jest natłok towarów i regałów. Zakończenie obsługi kulturalne (dowidzenia). Punk czysty i schludny. Minus to źle uwidoczniona toaleta.
Osoby są bardzo uczynne. W czasie mojej wizyty kobieta sama nie umiała zatankować benzyny, pracownik chętnie pomógł tej osobie. Toaleta na stacji była czysta. Pracownicy byli uśmiechnięci. Na zakończenie zaproponowali mi w delikatny sposób dodatkowy towar promocyjny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.