Opinia użytkownika: Jarosław_519
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Zakupy niedziela ok. 15,00. W tym sklepie jakość obsługi zależy od pracownika, na którego się trafi. Wspaniałym przykładem jest pracownik hali od materacy. Chłopak w wieku około 25 lat. Widać, że bardzo zaangażowany. Poprosiłem o wskazanie towaru. Ten najpierw dokładnie mnie wypytał o ten towar i dobrał idealny materac oraz wskazał poszukiwany. Mężczyzna ewidentnie zna swój towar i lubi pracę z ludźmi. To się da wyczuć.Troszkę gorzej było z Panią przy kasie. Na początku bardzo nerwowym tonem zareagowała na pytanie czy dzisiaj dostarczają towar (była niedziela). Później jednak przy zapłacie za rachunek już jakość obsługi była zdecydowanie lepsza. Niestety kobieta nie panuje nad kolejką. Ludzie ustawiają się z różnych stron. Kasjerka nie potrafi nad tym zapanować.Płatność kartą bez problemu.Średnia ocena na bardzo dobrze, ale w dużej mierze ocenę podnosi mężczyzna od materacy.