Opinie użytkownika (5)

Po raz kolejny...
Po raz kolejny rozczarowałem się po wizycie. Totalny brak zainteresowania klientem - nie mogłem znaleźć osoby z którą chciałbym porozmawiać. po 10 min. poszukiwań i kilkakrotnego pytania z mojej strony obsługi z innych działów i odsyłania udało się znaleźć osobę odpowiedzialną. Jednakże rozmowa nieć nie wniosła, pracownik był zniechęcony i odpowiadał monosylabami (być może miał zły dzień). Sugeruję poprawęsystemu komunikacji i nawiązywaniu kontaktu z klientami oraz większą orientację w ofercie stacjonarnej marketu.

Jarosław_36

09.01.2020

Media Markt

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Zamierzałem kupić smoczek...
Zamierzałem kupić smoczek do uspokajania dla dziecka. Decyzja o zakupie w tym właśnie sklepie została podjęta na skutek pozytywnego pierwszego wrażenia jaki „wywarł na mnie sklep”. Przez wejście do sklepu było czysto i schludnie. Witryna sklepu była zadbana i czysta. Wejście do placówki zadbane, podłoga czysta. Towar na półkach ułożony prawidłowo. Jest to sklep wielobranżowy. Asortyment został ułożony w sposób intuicyjny. Nie czułem się zagubiony. Po podejściu do artykułów dla dzieci zostałem spytany przez Panią zmieniającą ekspozycję na stoisku obok jaki asortyment mnie interesuje. Po udzieleniu odpowiedzi otrzymałem kompleksową informację na temat znajdujących się w ofercie smoczków wraz z rankingiem najbardziej popularnych wśród klientów. Dodatkowo uzyskałem szereg informacji dodatkowych na temat artykułów dla dzieci. Pani udzielająca mi informacji potrafiła nawiązać kontakt z klientem. Rozmowa przebiegała w miłej i atmosferze. Kolejne miłe zaskoczenie spotkało mnie przy kasie przy której zostałem bardzo sprawnie i dobrze potraktowany. Pani podziękowała za zakup w sklepie i zaprosiła do częstszych wizyt.

Jarosław_36

05.11.2009

PEPCO

Placówka

Włocławek, 3 Maja 30

Nie zgadzam się (21)
Po wejściu o...
Po wejściu o sklepu wyraziłem zainteresowanie ofertą obuwia konkretnej marki w konkretnym rozmiarze. Jedna ze sprzedawczyń chętnie udzieliła pomocy w sposób nie budzący mego sprzeciwu. Zaproponowała mi abym usiadł i polecała konkretne pary obuwia proponując wybrane przeze mnie pary do tzw: przymiarki. Po kilku minutach rozmowy - trafnie odczytała moje potrzeby oraz gust co w końcowym efekcie zaowocowało zakupem obuwia.

Jarosław_36

16.02.2009

Gino Rossi

Placówka

Włocławek, Witosa

Nie zgadzam się (21)
Wszedłem jako klient...
Wszedłem jako klient chcący udać się na wypoczynek do Egiptu. Na wstępie zaznaczyłem, że jest to mój pierwszy wyjazd i nie mam orientacji co do warunków, cen itd. Wizyta rozpoczęła się od przyjęcia przez panią z rezerwą. Miałem odczucie, że jej przeszkadzam. Pierwsze pytanie po przedstawieniu swojego stanowiska brzmiało: a za ile ma być ta wycieczka? Wniosek - nieuważne wysłuchanie tego co mówiłem na wstępie. Gdyby nie moja wiedza, zaczerpnięta od znajomych co do miejsc wypoczynku, trudno byłoby nawiązać konstruktywny dialog. Po ok 10 min. męczącej wymiany zdań uzyskałem jedynie ogólne informacje o miejscach wypoczynku z kosztami kształtującymi się w podanych przez panią widełkach cenowych. Nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, dlaczego nie może mi podać konkretnych kwot. Wyszedłem bardzo zmęczony z tej wizyty. Miałem odczucie, że moja wiedza jest większa niż mojej rozmówczyni. To uzasadnia ocenę podaną powyżej.

Jarosław_36

03.09.2008

Biuro Podróży Niedzielscy S.C. BT

Placówka

Włocławek, Warszawska 15

Nie zgadzam się (17)
Przed wizytą umówiłem...
Przed wizytą umówiłem się tel. na przegląd techniczny auta. Kontakt telefoniczny bez zarzutu, z małym wyjątkiem: nie otrzymałem wiadomości zwrotnej na zadane przeze mnie pytanie. Konieczny był powtórny tel. do salonu. Po podjechaniu na miejsce krótka i rzeczowa rozmowa dot. warunków przeglądu. Wypełnienie zlecenia i zaproszenie do poczekalni. Miałem możliwość obserwacji tego, co się dzieje w warsztacie. Czynności zlecone trwały ok 2,5 godz. Nie zaproponowano mi kawy czy herbaty. Co prawda w salonie stał dystrybutor napojów gazowanych oraz pojemnik z wodą mineralną, lecz w przypadku wody nie włączony był podgrzewacz. Po zakończeniu przeglądu musiałem sam wyprowadzić auto z warsztatu. Obsługa miła, sympatyczna. Informacje rzeczowe i konkretne.

Jarosław_36

02.09.2008

Suzuki

Placówka

Płock, Kilińskiego 12

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi