Suzuki

(4.09)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 22)

Wchodząc do salonu...
Wchodząc do salonu pracownik nawiązał kontakt wzrokowy. Po 2-3 minutach doradca podszedł witając się oraz wyrażając chęć pomocy. Pracownik uważnie słuchał i skupiał się na naszych potrzebach. Rozmowa przebiegała w bardzo przyjaznym nastawianiem przez pracownika. Pracownik nie przerywał nam podczas rozmowy, wykazał się dużą cierpliwością. Zostały pokazane trzy modele samochodów, doradca proponował aby usiać w samochodzie. Uważnie słuchał spostrzeżeń i był chętnie odpowiadał na zadanie pytania. Pracownikowi zależało na sprzedaży ale nie robił tego natarczywie tylko z wyczuciem, taktownie i bardzo delikatnie. Powiedziałem doradcy, że na razie się rozglądamy i planujemy zakup nowego samochodu pod koniec roku. Sprzedawca zapytał czy może prosić o kontakt do nas po czym zanotował sobie dane. Zaoponował oraz poinformowano nas ,że możemy skorzystać z jady próbnej. Podziękowawszy za miłe spotkanie została wręczona nam wizytówka. Pracownik salonu bardzo kulturalnie i grzecznie nas oprowadził do wyjścia oraz się pożegnał zapraszając na przyszłość. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Doradca był profesjonalistą wykazał się dużą, fachową wiedzą na temat ofertowych marek samochodów oraz dobrymi manierami. Chętnie tam wrócimy po zakupu samochodu.

zarejestrowany-uzytkownik

24.02.2014

Placówka

Rybnik, Wodzisławska 228

Nie zgadzam się (0)
Obsługa rewelacyjna.Po wejściu...
Obsługa rewelacyjna.Po wejściu do salonu zaraz pojawiła się miła pani z obsługi i przedstawiła szeroką ofertę sprzedaży auta,zaproponowała coś do picia.Podpisaliśmy wstępną umowę i umówiliśmy się po odbiór samochodu za około dwa tygodnie. Po dziesięciu dniach zadzwoniła ta pani z informacją że auto jest gotowe do odbioru.Pojechałem,odebrałem.Auto przekazywała mi z kolei inna bardzo miła pani.Jestem pod wrażeniem obsługi w tym salonie.

zarejestrowany-uzytkownik

05.01.2014

Placówka

Wejherowo, Gdańska 105/107

Nie zgadzam się (0)
Rozczarowanie? To mało...
Rozczarowanie? To mało powiedziane. Wchodząc do salonu z zamiarem wyboru auta za około 100 tys. złotych wydawało mi się, że obsługa powinna mnie z rąk nie wypuszczac. Myliłam się okropnie. Nikt przez 20 minut nie zainteresował się mną jako potencjalnym klientem. Gdy głośno zapytałam o obsługę, usłyszałam, że panie pojechała na jazdę próbną. Jedna osoba na cały salon? O aucie nie dowiedziałam się niczego. Wiem jedno, nie kupie auta w tym salonie, innym również odradzam.

Marta_1549

27.11.2011

Placówka

Wrocław, Kamienna 145

Nie zgadzam się (4)
Plac przed salonem....
Plac przed salonem. Flagi reklamo 3 szt z czego jaedna zerwan. Samochody ekspozycyjne przed budynkiem 5 szt brudne. Plac przed salonem zaniedbany. Salon. Czysto, samochody wyeksponowane tablice informacyjne widoczne. Nie trzeba szukac obsługi pracownik podchodzi w ciągu max 1min. udziela pełnych i wyczerpujących informacji o wybranym modelu. proponuje jazde próbna. przedstawia inny model dla porównania. nie wypowiada sie o konkurencji. Prosi o pozostawienie kontaktu daje materiały o przedstawionych modelach do zapoznania sie w domu. Proponuje ewentualny zakup na raty przedstawia ofrerty ratalne.

Ireneusz_81

05.11.2011

Placówka

Płock, Kilińskiego 12

Nie zgadzam się (2)
Odwiedziłem salon Suzuki...
Odwiedziłem salon Suzuki w Elblągu ponieważ szukam samochodu terenowegi i z czystym sumieniem stwierdzam iż wiedza sprzeawcy była znakomita, po wejściu do salonu odrazu zostałem miło przywitany sprzedawca odpowiedział mi na wszystkie pytania i styarał dobrać samochód do moich potrzeb wyliczył mi najkorzystniejsze warunki kredytowe oraz leasingowe, podpowiedział co bedzie dla mnie najkorzystniejsze i po rozmowie z księgową tak się stało, kupiłem w tym salonie już 2 samochód i pewnie wróce, polecam wszystkim ten salon oraz kierownika salonu.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Najlepsza obsługa w...
Najlepsza obsługa w mieście. Salon motocyklowy Suzuki mieści się na piętrze i jest obsługiwany przez miłą i naprawdę znającą się na rzeczy Panią Anię. Potrafi doradzić, polecić, dotrzymuje obietnic, kontaktuje się jeśli to potrzebne e-mailem i telefonicznie. W salonie duży wybór sprzętu, akcesoriów i odzieży. Ceny rozsądne. Polecam każdemu bez względu na stopień wtajemniczenia i zaawansowania. Tak trzymać!

Neo

21.05.2010

Placówka

Wrocław, Kamienna 145

Nie zgadzam się (22)
W niefortunnym momencie,...
W niefortunnym momencie, to jest przed planowanym wyjazdem na zakupy, pękła mi linka gazu w moim suzuki alto.Późna godzina, na szczęście znajomy mnie odholował do autoryzowanej stacji obsługi w Bielsku-Białej.Byłem załamany, bo samochód jest mi niezbędny codziennie z uwagi na dojazdy do pracy.Zostałem jednak potraktowany na stanowisku obsługi bardzo fajnie. Pan K. S. kończył pracę ale od razu stwierdził, że w razie konieczności zostanie kilkanaście minut, żeby "popilotować"naprawę.Mechanik znalazł się natychmiast, a usługa trwała 20 minut, mimo, że wymagała delikatnej rozbiórki.Ponadto naprawiono mi prowadnicę szyby, która była uszkodzona, dolano oleju i sprawdzono stan ciśnienia w kołach.Drobne, banalne sprawy, ale dobra wola i widoczna chęć pomocy klientowi zaimponowały mi.Szybko, sprawnie i naprawdę bardzo tanio! Polecam tę stację, a zwłaszcza jej pracowników.Wszyscy są młodzi lecz sprawiają wrażenie zawodowców.W zakładzie jest czyściutko, wiele miejsca na cierpliwe poczekanie na usługę, włączając w to kawiarenkę i możliwość wizyty w salonie sprzedaży. Dziękuję, panie K. Będę reklamować Wasze usługi!

JERZY_56

16.12.2009

Placówka

Bielsko-Biała, Wyzwolenia 95

Nie zgadzam się (20)
Odwiedziłam Salon w...
Odwiedziłam Salon w celu zapoznania się z ofertą. Muszę nadmienić, że w tym samym pomieszczeniu znajduje się salon Hyundaia i najpierw tam zapytał o auta. Obsługa w Hyundaiu była bardzo uprzejma i kiedy powiedziałam, że idę jeszcze do Suzuki, to Pan powiedział, że na pewno „kolega z Suzuki” też coś Pani poleci. No i błąd, Pan, który się mną „zajął” był w płaszczu i dał mi odczuć, że się spieszy. Skoro on nie miał czasu, to mógł podejść ktoś inny. To nie jest bułka, czy mleko tylko towar za kilkadziesiąt tysięcy i na jego sprzedaż należy poświęcić trochę czasu (zarówno sprzedawca jak i kupujący). Pan starał się usilnie zaproponować model z 2008 i ogólnie był mało uprzejmy – no i cały czas w płaszczu!

Monika75

05.03.2009

Placówka

Wrocław, Kamienna 145

Nie zgadzam się (26)
Ostatnimi czasy przymierzam...
Ostatnimi czasy przymierzam się do kupna nowego samochodu, zatem dość często odwiedzam samochodowe salony zlokalizowane w Warszawie, jak i w niedalekiej od niej odległości. 26 stycznia odwiedziłem CM Toruńska w Warszawie, aby porozmawiać tam z przedstawicielem firmy Fiat oraz Suzuki, których to firm auta mam na oku. Dodam, iż salon o którym mówię, jest tzw. salonem wielomarkowym - pod jednym dachem mieszczą się Fiat, Suzuki oraz Nissan. Tuż po przekroczeniu drzwi w salonie nie powitał mnie nikt. Żaden ze sprzedawców nie podszedł, by zachęcić choćby zdawkowym "dzień dobry". Być może ganić należy za to dość dużą powierzchnię wystawienniczą salonu, aczkolwiek jak wszyscy wiemy "chcieć to móc, móc to chcieć" i nie ma rzeczy niemożliwych. W przypadku przymierzania się do kolejnych samochodów (Suzuki Swift praz Fiat Grande Punto), również nie zwróciłem swoją osobą uwagi sprzedawców. Parokrotne wsiadanie i wysiadanie z auta, otwieranie maski i klapy bagażnika,składanie i rozkładanie siedzeń - nikt się mną nawet w najmniejszym stopniu nie zainteresował. Podszedłem w końcu to tablicy, gdzie wypisane są dane techniczne Suzuki Swift - wczytując się w nią nadal nie zwróciłem jakiejkolwiek uwagi przedstawicieli firmy. Dopiero wtedy podszedłem do jednego z nich pytając o warunki kredytowe - wtedy zostałem skierowany do stanowiska przedstawicielki banku, gdzie uzyskałem fachowe informacje, które w pełni mnie zadowoliły. Potem przyszedł czas na Fiata - jeden z jego przedstawicieli zainteresował się moją osobą, zapytał w czym może pomóc. Na moją prośbę, iż chciałbym obejrzeć wnętrze Fiata Grande Punto, a jest on zamknięty odpowiedział, iż kluczyki znajdują sie u kolegi, który już poszedł z nimi do domu, zatem dziś nic z tego i zaprasza mnie jutro z samego rana. Dziwne, iż jedyny samochód demonstracyjny w salonowej hali jest zamknięty dla potencjalnych klientów - zdawało mi się zawsze, iż salon jest miejscem, gdzie każdy klient może w pełni przymierzyć się do wymarzonych czterech kółek i ocenić, czy akurat takie mu odpowiadają, czy też potrzebuje raczej czegoś innego. Po rozmowie z przedstawicielem Fiata opuściłem salon nie w pełni usatysfakcjonowany, gdyż w dużej mierze właśnie na wnętrzu Grande Punto zależało mi najbardziej.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2009

Placówka

Warszawa, ul. Krasnobrodzka 5

Nie zgadzam się (19)
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty na stronie było bliższe zapoznanie się z marką oraz jej ocena ogólna. Najgorsze na tej stronie było to żeby zapoznać się dokładne z treścią trzeba kliknąć w baner który pojawia się na samym początku. dzieje się tak ,że baner zasłania treść.Po za tym tekst na dalszych stronach jest stłamszony. Przez stronę moim zdaniem przemawia chaos.Oprócz tego osobiście uważałam markę Suzuki za dosyć dobrą markę, szczególnie motory, a ta strona wpływa moim zdaniem na obniżenie wizerunku firmy Suzuki.

Anna_149

08.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Wizyta zupełnie pod...
Wizyta zupełnie pod kątem prywatnym. Od pewnego czasu szukam dla siebie samochodu i odwiedzam różne salony samochodowe. Salon Suzuki wspominam najmilej. Na wejściu jest ustawione stanowisko uśmiechniętej recepcjinostki, na biurku której są różne gratisy dla dzieci i dla dorosłych. Dalej biurka pracowników - Panowie sa bardzo mili, uprzejmi, potrafią doskonale wyjaśnić co jak działa, itp., potrafią od ręki załatwić jazdę próbną wybranym modelem. W głębi sali jest stolik jeśli chce się coś dodatkowo przeczytać albo przemysleć. Wokół, darmowe automaty z napojami. Jeśli jakiś pracownik widzi, że klient stoi samotnie, podchodzi i pyta czy w czymś pomóc, ale delikatnie. Wszyscy pracownicy sa uprzejmi, mili i pomocni. Bardzo mile wspominam wizyty w tym salonie.

Monika_241

06.11.2008

Placówka

Warszawa, Połczyńska 10

Nie zgadzam się (22)
Udałam się do...
Udałam się do salonu zainteresowana zakupem samochodu Sx4.Przed salonem brek parkingu dla klentów ,znajduje się on za budynkiem ale jest żle oznakowany.W salonie było czysto.Samochody na ekspozycji były czyste,można było do nich wsiąść,otworzyć bagażnik.Obok aut były cenniki i materiały reklamowe.Sprzedawca zainteresował się mną od razu po wejściu do salonu.Sprzedawca przeprowadził ze mną długą rozmowę,zadawał wiele pytań w celu ustalenia moich potrzeb i motywów zakupu.Dokonał prezentacji samochodu.Zaproponował jazdę próbną.Podkreślał zalety auta.Zaproponował korzystny nieoprocentowany kredyt 50/50.

Bożena_4

05.11.2008

Placówka

Białystok, Orzechowa 15

Nie zgadzam się (25)
Obserwacja dotyczy ponad...
Obserwacja dotyczy ponad rocznej obsługi przez ten salon. Rok temu kupiłam samochód w tym salonie, kupiłam ten samochód przez telefon. Pan Jarek, z którym wtedy rozmawiałam był bardzo miły, uprzejmy, mało tego, nie widząc mnie na oczy zamówił mi auto na moją prośbę telefoniczną. Gdy pojechałam je odebrać obsługa iście królewska, czułam się naprawdę bardzo komfortowo. Od ponad roku serwisuję właśnie w tym salonie swoje auto i pomimo tego, że w Szczecinie też jest Suzuki, to ja wolę jechać do Gorzowa i tam je powierzyć ludziom, którzy są naprawdę bardzo mili i mam do nich zaufanie. Jestem zadowolona z serwisu, z cen, z atmosfery tam panującej.

zarejestrowany-uzytkownik

19.10.2008

Placówka

Gorzów Wielkopolski, ul. Bierazrina SZYJKOWSKI AUTO

Nie zgadzam się (16)
Przed wizytą umówiłem...
Przed wizytą umówiłem się tel. na przegląd techniczny auta. Kontakt telefoniczny bez zarzutu, z małym wyjątkiem: nie otrzymałem wiadomości zwrotnej na zadane przeze mnie pytanie. Konieczny był powtórny tel. do salonu. Po podjechaniu na miejsce krótka i rzeczowa rozmowa dot. warunków przeglądu. Wypełnienie zlecenia i zaproszenie do poczekalni. Miałem możliwość obserwacji tego, co się dzieje w warsztacie. Czynności zlecone trwały ok 2,5 godz. Nie zaproponowano mi kawy czy herbaty. Co prawda w salonie stał dystrybutor napojów gazowanych oraz pojemnik z wodą mineralną, lecz w przypadku wody nie włączony był podgrzewacz. Po zakończeniu przeglądu musiałem sam wyprowadzić auto z warsztatu. Obsługa miła, sympatyczna. Informacje rzeczowe i konkretne.

Jarosław_36

02.09.2008

Placówka

Płock, Kilińskiego 12

Nie zgadzam się (14)
Zostałem poinformowany drogą...
Zostałem poinformowany drogą listowną o konieczności podstawienia pojazdu do serwisu, celem wykonania kampanii serwisowej. Po telefonicznym ustaleniu terminu pojawiłem się dokładnie o wyznaczonej porze. Przyjęcie samochodu oceniam jako prawidłowe. Doradca otworzył zlecenie, sprawdził stan zewnętrzny auta. Samochód został wprowadzony na stanowisko po 50 minutach od przyjęcia! Cierpliwie czekam. W miejscu dla klientów brak czasopism, napojów gorących. Są tylko ulotki reklamowe firmy i woda do picia. Miejsce to jest wydzielone ale nie odizolowane od stanowisk pracowników, więc słyszałem każdą rozmowę doradcy z klientami. Nieliczni pracownicy posiadali identyfikatory. W salonie niedawno było przemeblowanie, gdyż stanowiska sprzedażowe zostały przeniesione w inne miejsce, natomiast oznaczenia stanowisk pozostały na starych miejscach, w których obecnie znajduje się kącik dla klientów. Na stanowisku sprzedażowym przebywało dwóch pracowników, natomiast serwis oraz sprzedaż części obsługiwał jeden pracownik, gdzie cały czas praktycznie ktoś był obsługiwany. W części sprzedażowej nowych pojazdów przez cały mój pobyt przebywało 4 klientów. Jeden z pracowników sprzedaży nowych samochodów zapalił w salonie papierosa i przez całą halę szedł z nim do wyjścia, paląc go! Podczas oczekiwania brak możliwości podglądu prac mechaników. Po 2,5 godzinach oczekiwania i pytaniu z mojej strony o powód przedłużenia naprawy (telefonicznie poinformowano mnie, że potrwa to max 1 godzinę!)powiedziano mi, że samochód posiada dwie akcje serwisowe i wykonują od razu drugą! Nie powiedziano mi o tym przy otwieraniu zlecenia, ani też w międzyczasie, pytając o moje możliwości czasowe. Przewidywany czas zakończenia - 5-10 minut wydłużył się do 30 minut. Całą moja wizyta trwała 3 godziny.

Mariusz_69

01.09.2008

Placówka

Zielona Góra, Sulechowska 32

Nie zgadzam się (24)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu zostałam bardzo ciepło przywitana, zaproponowano mi kawę lub herbatę. Pan konsultant bardzo jasno i zrozumiale odpowiedział mi na wszystkie pytania. Zaproponował mi jazdę próbną wybranym modelem samochodu, następnie przeszliśmy do negocjacji ceny oraz wyposażenia dodatkowego. Negocjacje krótkie i konkretne. Otrzymałam opis naszych ustaleń oraz foldery. Nie otrzymałam wizytówki.

Beata_56

25.08.2008

Placówka

Rybnik, Wodzisławska 228

Nie zgadzam się (28)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu Suzuki przywitała nas bardzo serdecznie Pani Ewa Połeć Konsultant d/s sprzedaży samochodów. Odczekała chwilę, następnie zapytała czy może nam pomóc? Na nasze pytania dotyczące konkretnego modelu samochodu odpowiadała szczegółowo i bardzo prostymi słowami,co bardzo nam się podobało. Po 30 minutach bardzo płynnie przeszliśmy do oferty cenowej i symulacji kredytowych. Wyszliśmy z mężem z salonu bardzo zadowoleni z obsługi i folderami naszego samochodu.

Beata_56

20.08.2008

Placówka

Opole, Wrocławska 137

Nie zgadzam się (19)

Suzuki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Suzuki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.