Opinia użytkownika: Jarosław_36
Dotycząca firmy: Suzuki
Treść opinii: Przed wizytą umówiłem się tel. na przegląd techniczny auta. Kontakt telefoniczny bez zarzutu, z małym wyjątkiem: nie otrzymałem wiadomości zwrotnej na zadane przeze mnie pytanie. Konieczny był powtórny tel. do salonu. Po podjechaniu na miejsce krótka i rzeczowa rozmowa dot. warunków przeglądu. Wypełnienie zlecenia i zaproszenie do poczekalni. Miałem możliwość obserwacji tego, co się dzieje w warsztacie. Czynności zlecone trwały ok 2,5 godz. Nie zaproponowano mi kawy czy herbaty. Co prawda w salonie stał dystrybutor napojów gazowanych oraz pojemnik z wodą mineralną, lecz w przypadku wody nie włączony był podgrzewacz. Po zakończeniu przeglądu musiałem sam wyprowadzić auto z warsztatu. Obsługa miła, sympatyczna. Informacje rzeczowe i konkretne.