Opinia użytkownika: Jarosław_36
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Zamierzałem kupić smoczek do uspokajania dla dziecka. Decyzja o zakupie w tym właśnie sklepie została podjęta na skutek pozytywnego pierwszego wrażenia jaki „wywarł na mnie sklep”. Przez wejście do sklepu było czysto i schludnie. Witryna sklepu była zadbana i czysta. Wejście do placówki zadbane, podłoga czysta. Towar na półkach ułożony prawidłowo. Jest to sklep wielobranżowy. Asortyment został ułożony w sposób intuicyjny. Nie czułem się zagubiony. Po podejściu do artykułów dla dzieci zostałem spytany przez Panią zmieniającą ekspozycję na stoisku obok jaki asortyment mnie interesuje. Po udzieleniu odpowiedzi otrzymałem kompleksową informację na temat znajdujących się w ofercie smoczków wraz z rankingiem najbardziej popularnych wśród klientów. Dodatkowo uzyskałem szereg informacji dodatkowych na temat artykułów dla dzieci. Pani udzielająca mi informacji potrafiła nawiązać kontakt z klientem. Rozmowa przebiegała w miłej i atmosferze. Kolejne miłe zaskoczenie spotkało mnie przy kasie przy której zostałem bardzo sprawnie i dobrze potraktowany. Pani podziękowała za zakup w sklepie i zaprosiła do częstszych wizyt.