Minusem jest obowiązek zostawiania plecaków w przechowalni. Brak koszyków na zakupy(ręcznych) przy wejściu, puste stały pod kasami. Na sklepie ogólny porządek, układ alejek pozwala na łatwe odnajdywanie produktów. Obsługa przy kasach samoobsługowych bardzo miła, pomaga przy obsłudze każdego stanowiska udzielając prostych i zarazem zrozumiałych instrukcji używając przy tym zwrotów grzecznościowych. Spore kolejki mimo otwartej dużej liczbie kas. Przy kasach samoobsługowych czynne były tylko 3 z 4 stanowisk. Długa realizacja płatności kartą.
Bałagan na sklepie: puste kartony pozostawione na środku alejki, porozrzucane i rozdeptane produkty.Ogólnie brak należytej czystości. Otwarta tylko jedna z trzech kas pomimo długiej kolejki. Obsługa przy kasie nienaganna. Ciężko znaleźć kogoś na sklepie kogo można się spytać o pomoc w odnalezieniu produktu.
Nie miłe zachowanie pani w kasie biletowej. Osoba kupująca bilet dopytała się o której jest odjazd. Gdy pani w okienku poinformowała podróżująca stwierdziła rozbieżność z informacją podaną na rozkładzie. W odpowiedzi uzyskała odpowiedź donośnym krzykiem: "trza dobrze czytać". Nie rozumiejąc odpowiedzi klientka ponownie dopytuje się o rozbieżność ponownie zostaje poinformowana podniesionym głosem, że trzeba wszystko czytać i że rozkład jest nie aktualny.
Porządek w sklepie, miła obsługa. Długie kolejki, otwarta tylko jedna kasa, druga kasa otwarta na wyraźne żądanie klientów( po dość długim czasie druga kasa została otworzona). Nieprzyjemne wejście do sklepu po przez plastykowe szerokie taśmy. Wydaje się to niehigieniczne i generalnie utrudnia wchodzenie i wychodzenie ze sklepu.
Moim zdaniem tak poważna firma, która w kampanii reklamowej używa stwierdzenia "najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce" powinna posiadać niezawodny serwis internetowy. Niestety moim zdaniem tak nie jest. Strona www działa bardzo wolno, występują błędy, problemy z serwerem podczas logowania i korzystania z funkcji play24.
Bałagan na pułkach, porozrzucane owoce na stanowiskach promocyjnych, źle działające wagi samoobsługowe (różne ceny tych samych artykułów na różnych wagach dotyczy bananów, które był w cenie promocyjnej. Prawdopodobnie jedna z wag nie naliczała ceny promocyjnej). Duże kolejki i nie zbyt miła obsługa przy kasach. Natomiast bardzo miła i nie konfliktowa ochrona przyjaźnie nastawiona do klienta nawet gdy zadzwoniła bramka delikatnie poprosili osobę, u której zawył dzwonek o przejście do pomieszczenia ochrony w celu szybkiego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.