Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. czuć niedosytNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Tak sobie. Miałem do czynienia z serwisem samsunga gdy zepsuł mi sie telefon. A nawet się nie zepsuł tylko gdy wyciągnąłem go z pudełka był zepsuty. Telefon oddawałem do gwarancyjnego punktu Samsunga średnio co dwa tygodnia. Nawet jak go wysłali do Warszawy to wracał nie naprawiony chociaż według serwisu był sprawny. A gdyby wzięli go do ręki i sprawdzili by go przez 2 minuty to zobaczyliby że nie działa
Świetnie. Często gdy zarezerwowałem szybciej to przejazd wychodził taniej niż pociągiem. Łatwość rezerwacji przez internet oraz duża wygoda w autobusie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.