Jakość obsługi w tej pizzerii jest taka sobie. Sprzedawcy nastawieni są do klienta w sposób ni jaki. Cała obsługa polega na wyrażeniu chęci zamówienia oraz na zapłaceniu za posiłek. Pracownicy nie starają się sprawić dobrego wrażenia. Nie zależy im również na sprzedaży dodatków tj. napoje, dodatkowe sosy. W pizzerii nie ma też promocji przyciągających klientów oraz aktywizujących tych stałych. Lokal nastawiony jest raczej na dowóz, co według mnie nie wyklucza dobrej obsługi w lokalu skoro taki jest i ludzie do niego mogą przyjść bezpośrednio.
Sprawa związana ze sprzedażą karty kredytowej została załatwiona od ręki. Doradca przy tym był profesjonalny oraz rzeczowy. Doradcy ponadto wykazują duże zainteresowanie podczas wizyt oraz starają się podchodzić do każdego indywidualnie, rozpoznając często klienta po Imieniu. Placówka pomimo dużego ruchu jest w stanie działać płynnie.
Wiedza o towarach pracowników sklepu pracujących na hali jest duża. Zawsze są w stanie wskazać w którym miejscu znajduję się dany produkt. Panie na dziale mięsnym są pomocne i doradzają przy wyborze mięsa. Mankamentem są kasy, tu często są problemy z obsługą. Część z nich wynika ze zbyt malej ilości pracowników na kasie, część z braku możliwości wykonywania zwrotów (samodzielnie). Kolejne problemy tworzą się gdy towar jest źle ometkowany (brak kodu), wtedy pracownik proponuje, że iść sobie poszukać innego lub odkłada na bok. Prędkość kasowania produktów w porównaniu z innymi sklepami jest za wolna.
Moja wizyta dotyczyła zakupu typowego produktu bankowego jak karta kredytowa. Po wejściu do placówki na stanowisku do witania klienta nie było pracownika więc zostałem zaproszony przez doradce klienta zamożnego/kluczowego, a więc wnioskując ze stanowiska doświadczonego. Pracownik ten mimicznie wyraził swoje niezadowolenie z mojego przyjścia. Po zaproszeniu mnie do swojego stanowiska przedstawiłem moją prośbę o wytłumaczenie mi szczegółów dotyczących kart kredytowych pracownik wykazał się niekompetencją poprzez nieznajomość żadnych szczegółów oferty jego banku dot. kart kredytowych.Nie potrafił również odszukać w systemie odpowiedniego produktu i wyczytania jego szczegółów. Po przeprowadzeniu rozmowy, która nic nie wniosła, pracownik z pomocą kolegi ustalił jakie dokumenty będę potrzebował do uzyskania karty. Moja wizyta zakończyła się zabraniem wzorów wniosków i wyraźną ulgą doradcy. Kartę kredytową postanowiłem otrzymać od innego banku.Placówka jako miejsce sprzyja rozmową i daje poczucie bezpieczeństwa. Panuje ogólny porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.