Opinia użytkownika: Jakub_742
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Moja wizyta dotyczyła zakupu typowego produktu bankowego jak karta kredytowa. Po wejściu do placówki na stanowisku do witania klienta nie było pracownika więc zostałem zaproszony przez doradce klienta zamożnego/kluczowego, a więc wnioskując ze stanowiska doświadczonego. Pracownik ten mimicznie wyraził swoje niezadowolenie z mojego przyjścia. Po zaproszeniu mnie do swojego stanowiska przedstawiłem moją prośbę o wytłumaczenie mi szczegółów dotyczących kart kredytowych pracownik wykazał się niekompetencją poprzez nieznajomość żadnych szczegółów oferty jego banku dot. kart kredytowych.Nie potrafił również odszukać w systemie odpowiedniego produktu i wyczytania jego szczegółów. Po przeprowadzeniu rozmowy, która nic nie wniosła, pracownik z pomocą kolegi ustalił jakie dokumenty będę potrzebował do uzyskania karty. Moja wizyta zakończyła się zabraniem wzorów wniosków i wyraźną ulgą doradcy. Kartę kredytową postanowiłem otrzymać od innego banku.Placówka jako miejsce sprzyja rozmową i daje poczucie bezpieczeństwa. Panuje ogólny porządek.