Opinie użytkownika (8)

Dodzwonienie się na...
Dodzwonienie się na infolinie o zgłoszenie sprawy technicznej trwa godzinę. Wiszę na słuchawce juz pół godziny i póki co, nikt nie odebrał. Gdyby to była infolinia sprzedażowa to dodzwoniłam sie w ciagu minuty. Moje zgłoszenie o odłączeniu internetu przez pomyłkę Vectry, utknęło gdzies miedzy pracownikami w efekcie czego od 4 dni nie mam internetu. Ciekawe kiedy Vectra zacznie dbać o klientów a nie tylko o nowe umowy. Fatalna firma!

Jakub_661

05.12.2017

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podczas rozmowy sprzedażowej,...
Podczas rozmowy sprzedażowej, konsultant błędnie poinformował mnie o możliwości zakończenia poprzedniej umowy przez telefon, pod starym adresem. Spowodowało to naliczenie opłat za 2 miesiące. Firma Vectra twierdzi, że nie posiada nagrania tej rozmowy i nie chce uznać reklamacji. Konsultanci są niedoinformowani i mówią co innego podczas kolejnych prób wyjaśnienia sprawy. Zdecydowanie nie polecam tej firmy, nie dbają o klienta.

Jakub_661

30.10.2017

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_661

27.03.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie odradzam ten...
Zdecydowanie odradzam ten serwis! Rano w sobotę 13 sierpnia podjechałem samochodem w celu diagnozy wyłączającego się silnika w aucie. Bardzo zależało mi na zidentyfikowaniu problemu gdyż byłem ponad 300 km od domu a samochód odmawiał posłuszeństwa. Pracownik odmówił jakiejkolwiek diagnozy i powiedział, że może się zająć autem za 1,5 tygodnia. Nie wiedziałem ile zajmuje podłączenie samochodu do komputera, ale gdy 15 sierpnia(święto!!) auto stanęło w szczerym polu i podjechał do mnie miejscowy mechanik z małym laptopem , którym zdiagnozował problem w 3 minuty, już wiedziałem, że pracownik Han-Big po prostu miał gdzieś mój problem. Problem był w małym czujniku. Po przetransportowaniu lawetą auta, w moim warsztacie problem zdiagnozowano i naprawiono w ciągu zaledwie dwóch godzin. Obejmowało to wymianę czujnika położenia wału. Gdyby tylko pracownik Han-Big wykazał choć trochę dobrej woli, mógłby równie szybko usunąć problem. Widać zabrakło profesjonalizmu. ODRADZAM TEN SERWIS!

Jakub_661

18.08.2016

Han-Big

Placówka

Nowy Sącz, Nadbrzeżna 7

Nie zgadzam się (1)
W restauracji zakupiłem...
W restauracji zakupiłem kawę i ciastko. Tego dnia był duży ruch w lokalu, dlatego pracownik pomieszał moje zamówienie z zamówieniem innego klienta, ale szybko naprawił błąd. Poza tym był bardzo miły i starał się szybko obsłużyć mnie i pozostałych klientów. Czas obsługi był mniejszy niż 3 minuty.

Jakub_661

26.01.2016

Subway

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Tego dnia postanowiłem...
Tego dnia postanowiłem skorzystać z wyprzedaży w sklepach. Udałem się m.in. do sklepu sieci House w Złotych Tarasach w Warszawie. W sklepie było bardzo dużo ludzi, jednakże zauważyłem tam też wielu pracowników, którzy zajmowali się pracą. Jedni porządkowali porozrzucane przez klientów ubrania, inni obsługiwali przy kasie. Gdy podszedłem do jednego z pracowników aby poinformować, że przy zdejmowaniu przymierzanego swetra niechcący zerwałem metkę, pani powiedziała, że nic nie szkodzi. Poprosiłem też o pomoc w znalezieniu rozmiaru butów dla mnie. Pani sprawdziła na zapleczu ale niestety nie było odpowiedniego rozmiaru. Przy kasie obsługa była miła i bardzo szybka. W tym sklepie spotkałem się z bardzo dobrym podejściem pracowników do klientów.

Jakub_661

26.01.2016

House

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty doświadczyłem...
Podczas wizyty doświadczyłem wysokiej jakości obsługi. Pani kelnerka przedstawiła możliwości jakie mamy w zdobytym wcześniej kuponie. Dania zostały przyniesione w krótkim czasie mimo dużego ruchu w restauracji. Podczas konsumpcji pani zapytała nas czy wszystko jest w porządku. Jedyne zastrzeżenie można mieć do toalety, w której unosił się zapach wymiocin. Generalnie polecam ten lokal z powodu dobrej obsługi, klimatu i wystroju.

Jakub_661

05.01.2015

Gospoda Poznańska

Placówka

Poznań, Stary Rynek 82

Nie zgadzam się (0)
W restauracji jest...
W restauracji jest bardzo wysoki poziom obsługi. Pani kelnerka z uprzejmością podchodzi do wszystkich klientów. Zamówienia są przyjmowane od razu po wejściu do lokalu. Pani doradza gościom na temat dań z menu. Podczas jedzenia, pani kelnerka podchodzi aby zapytać czy dania smakują i czy wszystko jest w porządku. W Staromiejskiej czułem się bardzo dobrze. Dania serwowane w restauracji są pyszne, a ich ceny niezbyt wygórowane. W lokalu, na sali jak i w toalecie panuje porządek. Gorąco polecam restaurację.

Jakub_661

09.12.2014

Staromiejska

Placówka

Będzin, Sączewskiego 27

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi