Opinia użytkownika: Jakub_661
Dotycząca firmy: Han-Big
Treść opinii: Zdecydowanie odradzam ten serwis! Rano w sobotę 13 sierpnia podjechałem samochodem w celu diagnozy wyłączającego się silnika w aucie. Bardzo zależało mi na zidentyfikowaniu problemu gdyż byłem ponad 300 km od domu a samochód odmawiał posłuszeństwa. Pracownik odmówił jakiejkolwiek diagnozy i powiedział, że może się zająć autem za 1,5 tygodnia. Nie wiedziałem ile zajmuje podłączenie samochodu do komputera, ale gdy 15 sierpnia(święto!!) auto stanęło w szczerym polu i podjechał do mnie miejscowy mechanik z małym laptopem , którym zdiagnozował problem w 3 minuty, już wiedziałem, że pracownik Han-Big po prostu miał gdzieś mój problem. Problem był w małym czujniku. Po przetransportowaniu lawetą auta, w moim warsztacie problem zdiagnozowano i naprawiono w ciągu zaledwie dwóch godzin. Obejmowało to wymianę czujnika położenia wału. Gdyby tylko pracownik Han-Big wykazał choć trochę dobrej woli, mógłby równie szybko usunąć problem. Widać zabrakło profesjonalizmu. ODRADZAM TEN SERWIS!