Han-Big

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zdecydowanie odradzam ten...
Zdecydowanie odradzam ten serwis! Rano w sobotę 13 sierpnia podjechałem samochodem w celu diagnozy wyłączającego się silnika w aucie. Bardzo zależało mi na zidentyfikowaniu problemu gdyż byłem ponad 300 km od domu a samochód odmawiał posłuszeństwa. Pracownik odmówił jakiejkolwiek diagnozy i powiedział, że może się zająć autem za 1,5 tygodnia. Nie wiedziałem ile zajmuje podłączenie samochodu do komputera, ale gdy 15 sierpnia(święto!!) auto stanęło w szczerym polu i podjechał do mnie miejscowy mechanik z małym laptopem , którym zdiagnozował problem w 3 minuty, już wiedziałem, że pracownik Han-Big po prostu miał gdzieś mój problem. Problem był w małym czujniku. Po przetransportowaniu lawetą auta, w moim warsztacie problem zdiagnozowano i naprawiono w ciągu zaledwie dwóch godzin. Obejmowało to wymianę czujnika położenia wału. Gdyby tylko pracownik Han-Big wykazał choć trochę dobrej woli, mógłby równie szybko usunąć problem. Widać zabrakło profesjonalizmu. ODRADZAM TEN SERWIS!

Jakub_661

18.08.2016

Placówka

Nowy Sącz, Nadbrzeżna 7

Nie zgadzam się (1)

Han-Big

Dane firmy

Nowy Sącz

Nowy Sącz, Nadbrzeżna7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Han-Big?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie odradzam ten...
Zdecydowanie odradzam ten serwis! Rano w sobotę 13 sierpnia podjechałem samochodem w celu diagnozy wyłączającego się silnika w aucie. Bardzo zależało mi na zidentyfikowaniu problemu gdyż byłem ponad 300 km od domu a samochód odmawiał posłuszeństwa. Pracownik odmówił jakiejkolwiek diagnozy i powiedział, że może się zająć autem za 1,5 tygodnia. Nie wiedziałem ile zajmuje podłączenie samochodu do komputera, ale gdy 15 sierpnia(święto!!) auto stanęło w szczerym polu i podjechał do mnie miejscowy mechanik z małym laptopem , którym zdiagnozował problem w 3 minuty, już wiedziałem, że pracownik Han-Big po prostu miał gdzieś mój problem. Problem był w małym czujniku. Po przetransportowaniu lawetą auta, w moim warsztacie problem zdiagnozowano i naprawiono w ciągu zaledwie dwóch godzin. Obejmowało to wymianę czujnika położenia wału. Gdyby tylko pracownik Han-Big wykazał choć trochę dobrej woli, mógłby równie szybko usunąć problem. Widać zabrakło profesjonalizmu. ODRADZAM TEN SERWIS!