Ocena dotyczy przeprowadzenia rozmowy handlowej pracownika Dialogu w moim miejscu zamieszkania. Przedstawiciel wzbudził zaufanie, został zaproszony do mieszkania. Był ubrany w uniform biznesowy. Jednak nie był przygotowany merytorycznie, nie posiadał też aktualnych prospektów firmy, ani cen połączeń. Nie mówiąc o pomocach w postaci porównań pomiędzy firmą Dialog, a Telekomunikacją czy Netią. Przedstawiona oferta była korzystna dla nas jako użytkowników TP S.A. jednak nie była wiarygodna. Korzystny efekt początkowy nie został przekuty w efekt czyli podpisania umowy na usługi Dialogu poprzez braki w prezentacji, brak doświadczenia w pracy z klientem.
witam
Moja opinia dotyczy obsługi klienta w Salonie Firmowym PLUSA w Kielcach. Po otrzymaniu numerka z automatu usiadłam i czekałam na wyświetlenie swojego oznaczenia. Miejsce jest dość schludne. Przede mną było kilka osób więc mogłam przyjrzeć się pracy obsługujących. Pani siedząca w środku, do której później zostałam przydzielona była zniecierpliwiona. Widać było jej protekcjonalny stosunek do obsługiwanego. Był to pan w starszym wieku, z reklamówką, sprawiający wrażenie zagubionego w gąszczu wymagań operatora komórkowego. Potrzebował więcej czasu na obsługę, więcej informacji i wyjaśnień. Pani zza biurka zmusiła się by grzecznie pożegnać klienta - pewno zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Gdy usiadłam naprzeciwko niej z pismem w dłoni była to rezygnacja z umowy. Pani w impertynencki sposób spytała się: "Czy nie mogłam jej przepisać? Pieczątka też jest niewyraźna, podpis nie pełnym imieniem i nazwiskiem" Wysyłałam kilka dni temu rezygnację do punktu do Warszawy i proponowano mi później umowę lojalnościową nad którą się zastanawiałam, jednak ostatecznie doszłam do wniosku, że chcę zrezygnować z obecnej umowy. Odpowiedziałam Pani: " Proszę Pani w Warszawie nikomu nie przeszkadzał podpis i pieczątka. Pismo mogłam przepisać jednak zależy mi na wcześniejszej pieczątce potwierdzającej złożenie rezygnacji". Pani naburmuszona wstała zrobiła kserokopię i wysłała faks i oddała mi kopię pisma. Szybko wstałam i odeszłam. Nie chciałabym być więcej obsługiwana przez tą osobę.
witam
Wpłacając pieniądze do banku powierzamy mu swoje oszczędności jak i zaufanie, że pieniądze są bezpiecznie przechowywane. To co mnie spotkało to kompletne zaprzeczenie podstawowej funkcji banku. Dwukrotnie, miesiąc po miesiącu z mojego konta znikały sumy w wysokości kilkuset złotych. Gdyby nie wyciąg z banku i to, że zauważyłam akurat wtedy brak tych kwot to z mojego konta zniknęłoby ponad 1000 złotych. Nastąpiła pomyłka kasjerek, które z mojego konta pobierały pieniądze dla osoby o takim samym nazwisku. Nie sprawdzały dokładnie danych osobowych. Jedyną pozytywną rzeczą jaką mogę napisać to zaproponowanie mi przez panią kierownik po wyjaśnieniu sytuacji korzystnej oferty. To spowodowało, że na razie nie zamknęłam konta w tym banku. Ale całkowicie straciłam zaufanie do personelu i jakości obsługi, tak więc to tylko kwestia czasu.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
witam
Posiadam konto w...
witam
Posiadam konto w mBanku od prawie 2 lat. Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi, z czytelnych przekazów od moderatorów strony do klientów banku, prostej i funkcjonalnej obsługi konta. Wszelkie operacje finansowe są bezbłędne, szybko przeprowadzane. Obserwując panel banków internetowych - mBank jest pionierem wielu korzystnych rozwiązań dla klientów, które następnie są powielane przez inne banki. Wystawiam ocenę bardzo dobrą.
Witam.
Bardzo dziękuję za udzielenie pozytywnej opinii na temat jakości obsługi w naszym Banku. Każda wysoka ocena bardzo nas cieszy, gdyż nieustannie pracujemy nad doskonaleniem obsługi bezpośredniej oraz funkcjonalnością serwisu transakcyjnego. Staramy się, by innowacyjność była tym, co nas wyróżnia. Pozostaję zatem w nadziei, że zawsze będzie Pani czerpała satysfakcję z usług mBanku. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do Centrum Finansowego (http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/index.html) lub do kontaktu z naszą mLinią pod numerami telefonów 0 801 300 800 lub 42 6 300 800 .
Pozdrawiam
Marta Wolińska
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.