Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Izabela_289

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: witam Moja opinia dotyczy obsługi klienta w Salonie Firmowym PLUSA w Kielcach. Po otrzymaniu numerka z automatu usiadłam i czekałam na wyświetlenie swojego oznaczenia. Miejsce jest dość schludne. Przede mną było kilka osób więc mogłam przyjrzeć się pracy obsługujących. Pani siedząca w środku, do której później zostałam przydzielona była zniecierpliwiona. Widać było jej protekcjonalny stosunek do obsługiwanego. Był to pan w starszym wieku, z reklamówką, sprawiający wrażenie zagubionego w gąszczu wymagań operatora komórkowego. Potrzebował więcej czasu na obsługę, więcej informacji i wyjaśnień. Pani zza biurka zmusiła się by grzecznie pożegnać klienta - pewno zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Gdy usiadłam naprzeciwko niej z pismem w dłoni była to rezygnacja z umowy. Pani w impertynencki sposób spytała się: "Czy nie mogłam jej przepisać? Pieczątka też jest niewyraźna, podpis nie pełnym imieniem i nazwiskiem" Wysyłałam kilka dni temu rezygnację do punktu do Warszawy i proponowano mi później umowę lojalnościową nad którą się zastanawiałam, jednak ostatecznie doszłam do wniosku, że chcę zrezygnować z obecnej umowy. Odpowiedziałam Pani: " Proszę Pani w Warszawie nikomu nie przeszkadzał podpis i pieczątka. Pismo mogłam przepisać jednak zależy mi na wcześniejszej pieczątce potwierdzającej złożenie rezygnacji". Pani naburmuszona wstała zrobiła kserokopię i wysłała faks i oddała mi kopię pisma. Szybko wstałam i odeszłam. Nie chciałabym być więcej obsługiwana przez tą osobę.