Bardzo dobra obsługa. Korzystam z trzech banków, ale mBank bije pozostałe na głowę pod względem obsługi. Od razu po wejściu podchodzi pracownik, pyta co chcemy załatwić, następnie przekazuje nas do kolejnego pracownika. Niby drobiazg bo w zasadzie nic to nie daje, jak kolejka to i tak musimy swoje odczekać ale ma się poczucie docenienia. No i od razu trafiamy do właściwego konsultanta. Dodatkowo zauważyłem, że innym klientom zaproponowano kawę, to miłe. Ja nie dostałem propozycji ale to pewnie dlatego, że zamykałem konto i za wiele czasu z tym nie zeszło. Szkoda tylko, że nie zaproponowano mi lokaty, sam zapomniałem o to zapytać, a właśnie szukam. Odział zadbany, dobra lokalizacja, jakoś obsługi super. Polecam jeśli komuś oferta banku odpowiada i spełnia jego wymagania.
Dziękuję za pozytywną opinię na temat świadczonych usług w placówce przy ul. Słowackiego 6 w Rzeszowie. Jest nam niezmiernie miło, że wysoko ocenia Pan pracę naszych doradców oraz ich kompetencje. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pana do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Świątek Sylwester, mBank
Obsługa na dobrym...
Obsługa na dobrym poziomie, pomocna. Towar świeży, poukładany. Kasjerki obsługują sprawnie. W sklepie trochę ciasno ale już tak to zwykle w biedronkach bywa.
Jakość obsługi bardzo niska. Przede wszystkim widać braki kadrowe, brak doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedawcy, pośpiech, obsługa sprawia wrażenie jakby klienci przeszkadzali im w układaniu towaru na półkach, zamiataniu podłogi itp. Największe zastrzeżenia budzi obsługa działu mięsnego, która robi wszystko aby nie zauważyć klienta. Podchodząc do "ścieżki kolejkowej" obsługa działu mięsnego myje blat, myje tace, uzupełnia braki a klienci czekają. Kontakt wzrokowy nic nie daje, jakby człowiek stał zupełnie w innym dziale. Nie słuchają zamówień, dokrawają za dużo a potem z łaską nadwyżkę odkładają. Mylą także klientów, wielokrotnie dopytują "co to miało być". Odchodząc po coś na drugi koniec sklepu nie informują klienta po co idą i aby poczekał. Następuje konsternacja, czekać czy co ??? Przy kasach niektóre Pani nie wiedzą jakie ceny naliczyć. Przykład - pytają mnie ile kosztuje to avokado. Odpowiadam, że nie pamiętam. No pani strzela 2,98 x 2 i nabija resztę zakupów. Po sprawdzeniu okazuje się że cena avokado 2,09 więc reklamacja, która trwa 15 min bo problemy techniczne, bieganina po całym sklepie i jeszcze pretensje, że nie wiem ile to kosztowało. Oczywiście koszyk zakupów za 179 zł i klient ma pamiętać każdą rzecz jaką wkładał do koszyka. Ponadto jakość warzyw i owoców często jest tragiczna. Na zwrócenie uwagi, że te pomidory albo kiwi są już zgnite obsługa informuje "no takie dostajemy". Moja opinia jest wystawiona na podstawie wielokrotnych zakupów w tym sklepie. Natomiast sytuacje są powtarzalne, a doświadczenia z działem mięsnym zawsze tak samo złe. Ja już zaprzestałem tam zakupów, gdy któryś raz z rzędu wychodząc powiedziałem sobie "ostatni raz".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.