Opinia użytkownika: Ireneusz_112
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Jakość obsługi bardzo niska. Przede wszystkim widać braki kadrowe, brak doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedawcy, pośpiech, obsługa sprawia wrażenie jakby klienci przeszkadzali im w układaniu towaru na półkach, zamiataniu podłogi itp. Największe zastrzeżenia budzi obsługa działu mięsnego, która robi wszystko aby nie zauważyć klienta. Podchodząc do "ścieżki kolejkowej" obsługa działu mięsnego myje blat, myje tace, uzupełnia braki a klienci czekają. Kontakt wzrokowy nic nie daje, jakby człowiek stał zupełnie w innym dziale. Nie słuchają zamówień, dokrawają za dużo a potem z łaską nadwyżkę odkładają. Mylą także klientów, wielokrotnie dopytują "co to miało być". Odchodząc po coś na drugi koniec sklepu nie informują klienta po co idą i aby poczekał. Następuje konsternacja, czekać czy co ??? Przy kasach niektóre Pani nie wiedzą jakie ceny naliczyć. Przykład - pytają mnie ile kosztuje to avokado. Odpowiadam, że nie pamiętam. No pani strzela 2,98 x 2 i nabija resztę zakupów. Po sprawdzeniu okazuje się że cena avokado 2,09 więc reklamacja, która trwa 15 min bo problemy techniczne, bieganina po całym sklepie i jeszcze pretensje, że nie wiem ile to kosztowało. Oczywiście koszyk zakupów za 179 zł i klient ma pamiętać każdą rzecz jaką wkładał do koszyka. Ponadto jakość warzyw i owoców często jest tragiczna. Na zwrócenie uwagi, że te pomidory albo kiwi są już zgnite obsługa informuje "no takie dostajemy". Moja opinia jest wystawiona na podstawie wielokrotnych zakupów w tym sklepie. Natomiast sytuacje są powtarzalne, a doświadczenia z działem mięsnym zawsze tak samo złe. Ja już zaprzestałem tam zakupów, gdy któryś raz z rzędu wychodząc powiedziałem sobie "ostatni raz".