Ponieważ w najbliższym czasie będę zmieniać telefon postanowiłam wybrać się do sklepu T-mobile (była Era) i zapytać sprzedawcę o ofertę. Sprzedawca zadał mi kilka pytań na temat moich oczekiwać związanych z telefonem jak również doradził mi odpowiedni abonament. Wiedzę techniczną miał dobrą więc moje wątpliwości rozwiewał na miejscu. Potrafił mówić płynnie i składnie. Cały czas się uśmiechał. Nie odczułam, że miałabym mu przeszkadzać. Widać było, że sprzedawca interesuje się nowinkami technologicznymi i lubi to co robi. Jest po prostu pasjonatem.
Jeżeli ktoś poszukuje fachowej porady serdecznie polecam ten salon.
Mam kilka uwag co do tego sklepu. Po pierwsze nie wszystkie ceny dopasowane są do produktów leżących na półkach więc wszystko trzeba samemu sprawdzać. Dodatkowo w poszczególnych działach brakuje personelu więc jak Klient potrzebuje pomocy sprzedawcę trzeba szukać po całym sklepie. Strasznie przeraził mnie stan warzyw. Po towarze latały muchy i inne owady jak również był bardzo nieświeży. Przy kasach trzeba mieć anielską cierpliwość. Strasznie duże kolejki a szybkość obsługi jest przerażająca. I ten wyraz twarzy kasjerów- przecież obsługuję proszę czekać :/
Jeżeli ktoś się wybiera to życzę dużo cierpliwości :)
Poza tym, że w sklepie było bardzo gorąco i ciągle wył alarm, którego nikt nie wyłączał nie mam nic do zarzucenia. Oferta jest bardzo szeroka a personel chętny do pomocy. Sklep był czysty. Sprzedawcy cały czas układali towar, byli uśmiechnięci i odpowiadali na każde zadane pytanie. Wiedza z zakresu sprzedawanego asortymentu jest kompletna. Poziom obsługi w tym sklepie jest bardzo wysoki. Serdecznie polecam.
Ostatnio bardzo często bywam w tym sklepie i muszę powiedzieć, że z obsługą jest różnie. Jednego dnia czekałam na przedstawiciela jednego z działu bardzo długo a kiedy już przyszedł z wielką łaską zostałam obsłużona. Innego razu czekałam w kolejce po poradę do działu z farbami. Niestety był tylko jeden Pan dostępny a kolejka była spora. Personel raczej unika kontaktu z Klientem przez co strasznie trudno jest znaleźć potrzebny towar.
W sklepie było więcej Klientów jak obsługi. Było strasznie gorąco- klimatyzacja chyba nie była sprawna. Do przymierzalni i kasy było strasznie dużo ludzi. Towar nie był ułożony, odzież leżała na podłodze poza półkami i nikt tego nie zebrał. Ceny towarów były bardzo atrakcyjne może dlatego było cięzko to wszystko ogarnąć.
Do Ery zawitałam w celu zmiany danych w swojej umowie. Od samego wejścia przywitał mnie miły pracownik, który po usłyszeniu w jakim celu przyszłam zaprosił mnie do swojego stanowiska pracy. Bardzo rzeczowo i szczegółowo przedstawił mi etapy jakie będą następowały po sobie i jaka dokumentacja jest potrzebna. Na koniec zaoferował mi swoje produkty. Na zakończenie pożegnał mnie miłym uśmiechem mówiąc "do zobaczenia". Pracownik był bardzo miły i skory do pomocy.Inni pracownicy obecni w salonie pomagali w tym czasie innym Klientom. Salon był zadbany i czysty. Prezentowany sprzęt był dobrze wyeksponowany. personel odpowiadał na wszystkie zadane pytania.
Poszłam tam aby zrobić zakupy. Niestety trafiłam niefortunnie ponieważ była czynna tylko jedna kasa, za którą pracownica starała się "uwinąć" możliwie szybko aby zmniejszyć kolejkę. Koleżanki stojące w pomieszczeniu za nią widząc kolejkę nawet nie podeszły za kasę tylko udawały że robią coś na zapleczu. Postanowiłam wrócić za kilka minut. Niestety nic się nie zmieniło. Kiedy nadeszła moja kolej zostałam obsłużona bez żadnego uśmiechu nie mówiąc już nic o zaangażowaniu. Lubię tę drogerię ponieważ często można znaleźć fajne promocje. Minusem jest niestety brak organizacji czasu pracy.
Wizyta była związana z uzyskaniem informacji o kredycie hipotecznym. Muszę przyznać iż trafiliśmy do banku w ostatniej chwili gdyż byliśmy na miejscu 15 min przed zamknięciem. Mimo pory doradca przyjął Nas z uśmiechem zapraszając do swojego stanowiska pracy. Pracownik miał bardzo dużą wiedzę z zakresu kredytów, udzielał Nam odpowiedzi na wszystkie pytania. Poświęcił Nam na obsługę ok. 1 godziny co wiązało się z dłuższym czasem pracy. Na koniec Pracownik pożegnał Nas z uśmiechem na twarzy. Był bardzo chętny do pomocy. Serdecznie polecam.
Wraz z mężem wybraliśmy się do restauracji Przystań Smaku mieszczącej się w Gdańsku przy starówce. Muszę przyznać, że atmosfera w tym miejscu była naprawdę miła. Sympatyczna muzyka w tle i miła obsługa. Jedzenie bardzo smacznie i co ważne nie było tłuste. Porcje w zupełności wystarczające. Zabrakło mi niestety w karcie napojów- win, które dopełniłyby smak potraw. Na zamówione potrawy nie trzeba było długo czekać zaś ich wygląd był naprawdę miły. Panie z obsługi mogłyby tylko ogarnąć swoje fryzury, które były troszeczkę w nieładzie. Jedno muszę zaznaczyć- Panie z obsługi uśmiechały się od Naszego wejścia aż do wyjścia. Serdecznie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.