Przyzwoicie. Pracownicy mimo ogromu pracy witali mnie z uśmiechem na twarzy. Zamówienie składałem przy kiosku samoobsługowym. Czas realizacji mojego zamówienia to niecałe 5 minut. Wielki plus za to. Na minus jakość przyrządzenia jedzenia. Burgery były nierówno złożone, przez co sosy częściowo się wylały i zabrudziły opakowanie. Smak niezmienny od lat. Oczywiście na duży plus. Z pewnością odwiedzę w przyszłości restaurację
Na wejściu czysto, w pomieszczeniach biurowych także. Pracownicy jednak jakby zmęczeni swoją pracą. Niechętnie wychodzili poza swoją strefę komfortu i wysyłali mnie od stanowiska do stanowiska. Jeden z pracowników zachęcał mnie do załatwienia swojej sprawy przez telefon, jednak moja wizyta była podyktowana tym, że nikt nie odbierał telefonu. Jedynie Pani (usunięto przez administratora z uwagi na ochronę danych osobowych) zainteresowała się moim problemem i kompleksowo zajęła się rozwiązaniem go. Spędziłem w urzędzie prawie godzinę, dowiadując się, że brakuje mi kompletu dokumentów do zgłoszenia mojego wniosku. Jeśli nie będę musiał, drugi raz tam nie wrócę
Bardzo dobry kontakt z konsultantem, który od początku rozmowy był miły i dążył do rozwiązania mojego problemu. Przejrzyście informował mnie o każdym etapie zgłoszenia i ostatecznie pomógł mi uzyskać numer konta do nadpłaty mojego kredytu. Dodatkowo poinformował mnie jaki sposób nadpłaty będzie dla mnie korzystniejszy. Z chęcią polecę ten bank innym.
Po wejściu do placówki pracownicy witają mnie w głównej alei, często od razu oferując pomoc, wyjaśniając aktualne promocje. To bardzo miłe. Jeśli kompetencje pracownika nie są odpowiednie do zrealizowania moich potrzeb, od razu wołana jest osoba z odpowiedniego działu aby doradzić mi jak najlepiej. Dużym plusem jest to, że jeśli nie ma czegoś w zasobach sklepu to w większości przypadków nie ma problemu z zamówieniem odpowiedniego sprzętu na następny dzień roboczy. Na duży plus schludność pracowników z dbałością o swój dress code. W wieku miejscach koszulki pracowników są często nie do końca czyste, nie wyprasowane, a w Media Expert widocznie dbają o ten istotny szczegół. W samym sklepie czysto. Aleje są drożne i na wejściu jest dostępny płyn do dezynfekcji.
Jeśli chodzi o sklep w moim mieście, w którym mam okazje dokonywać częstych zakupów, to pomimo zmiany ponad połowy personelu Obsluga pozostała na wysokim poziomie. Pracownicy mijający mnie w znakomitej większości przypadków witają mnie z uśmiechem na twarzy, a gdy potrzebuję pomocy czy dodatkowych informacji to chętnie mi pomagają. W samym obiekcie jest dostatecznie czysto. Zatowarowania w tej sieci są bardzo duże, i mimo ogromu pracy związanego z koniecznością ciągłego uzupełniania i układania towaru z palet pracownicy radzą sobie z tym zadaniem na bieżąco, jednak ciężko znaleźć dzień, kiedy któraś z alei nie jest zastawiona, za co zabrałem jedną gwiazdkę. Na duży plus kasy samoobsługowe, dzięki którym jestem w stanie uniknąć kolejek decydując się na małe zakupy. Na pewno odwiedzę ten sklep w przyszłości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.