Urząd Skarbowy

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (30 z 36)

Miła Pani w...
Miła Pani w okienku

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Pleszew, Bogusza 6

Nie zgadzam się (0)
Pani która mi...
Pani która mi pomagała bardzo uprzejma, w prosty sposób wszystko mi wyjaśniła.

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Opole, Tadeusza Rejtana 3 b

Nie zgadzam się (0)
Miałam przyjemność i...
Miałam przyjemność i okazję bywać w różnych Urzędach Skarbowych. Jak dotąd w tym urzędzie spotkałam się z najmilszą i najlepszą obsługą. Moja sprawa została załatwiona szybko, urzędnik cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania i wskazał dalsze kroki, jakie powinnam podjąć. Sama placówka czysta, brak kolejek, przejrzysty układ poszczególnych pokoi.

JustynaD

22.10.2023

Placówka

Lublin, Tadeusza Szeligowskiego 24

Nie zgadzam się (0)
Na wejściu czysto,...
Na wejściu czysto, w pomieszczeniach biurowych także. Pracownicy jednak jakby zmęczeni swoją pracą. Niechętnie wychodzili poza swoją strefę komfortu i wysyłali mnie od stanowiska do stanowiska. Jeden z pracowników zachęcał mnie do załatwienia swojej sprawy przez telefon, jednak moja wizyta była podyktowana tym, że nikt nie odbierał telefonu. Jedynie Pani (usunięto przez administratora z uwagi na ochronę danych osobowych) zainteresowała się moim problemem i kompleksowo zajęła się rozwiązaniem go. Spędziłem w urzędzie prawie godzinę, dowiadując się, że brakuje mi kompletu dokumentów do zgłoszenia mojego wniosku. Jeśli nie będę musiał, drugi raz tam nie wrócę

Hellomybrother

07.08.2023

Placówka

Nysa, Krzywoustego 23

Nie zgadzam się (0)
W internetowej wersji...
W internetowej wersji rozliczenia rocznego napotkałem błąd. Skontaktowałem się z infolinią urzędu skarbowego w celu poprawienia danych . Obsługa była uprzejma i kompetentna. Pracownik US zweryfikował moje dane, następnie poprzez szczegółowe pytania ustalił gdzie leży problem i natychmiast go rozwiązał. Jedynym mankamentem był długi czas oczekiwania na połączenie, wyniósł ok 60 minut. Generalnie jestem zadowolony z obsługi, ponieważ problem został "rozwiązany od ręki". Przemek pokoniewski@wp.pl

Klient_toIk

04.05.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania mógłby...
Czas oczekiwania mógłby być krótszy - jest tyle wolnych stanowisk nie obsadzonych pracownikami. Obsługa mogłaby być trochę milsza i bardziej cierpliwa - nie wszyscy znają się na podatkach. Ogólnie nie jest źle

Klient_x6UK

20.04.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak na urzędników...
Jak na urzędników to rzeczywiscie mili i pomocni.

Elżbieta_779

26.04.2016

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Tom_6

20.03.2016

Placówka

Brzeg, Składowa 2

Nie zgadzam się (0)
Roczne rozliczenie podatkowe...
Roczne rozliczenie podatkowe jest obowiązkiem, do spełnienia dla każdego. Ten US jest właściwym dla moich rozliczeń, więc udałam się tutaj 7 marca. Nie mam najmniejszych zastrzeżeń do organizacyjnej strony funkcjonowania. Uzyskałam potrzebną poradę, złożyłam rozliczenie, wszystko w przyjaznej, miłej atmosferze. W tym przestrzennym urzędzie, panował ład i był porządek. W regałowych boksach, były wyłożone formularze, można było, nawet na miejscu wypełnić właściwy i złożyć u urzędnika. Zadbano o stoliki i miejsca siedzące. US włączył się, też w Narodową Loterię Paragonową i plakatami zachęca do uczestnictwa. Jedyny mankament, to mało miejsc parkingowych, obszar przy-urzędowy jest dość ograniczony, ale urząd jest bardzo przyjazny dla niepełnosprawnych, nie tylko właściwym podjazdem, także obsługą bezpośrednią. Szanuje się tutaj, każdego interesanta. Od czasu do czasu tu bywam i nie spotkałam się z negatywnymi odczuciami. Jakość obsługi – w pełni satysfakcjonująca, urząd przyjazny dla interesanta.

DORA_1

10.03.2016

Placówka

Brzeg, Składowa 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo oszczędna, niemal...
Bardzo oszczędna, niemal do ”bólu” jest dystrybucja formularzy skarbówki, zwłaszcza tych niektórych. Potrzebowałam VAT-y, ledwie po 2 sztuki mogłam wziąć i to nie wszystkie, bo UE nie było. Pani w biurze obok zaproponowała mi, żebym sobie wydrukowała ze strony internetowej, więc jej powiedziałam, że ogromną ilość tuszu wydrukuję na jeden formularz, a tu powinnam je otrzymać za darmo, ona na to – my też musimy drukować. Co to w ogóle za podejście, człowiek nie wymyślił sobie formularzy, ale człowiekowi, urzędnicy każą ponosić koszty, choć ministerstwo zapewnia o czymś innym. W biurze były 2 panie za biurkami, zwrócone do siebie twarzami, druga wcale się nie odzywała. Nie jest to pierwsze zdarzenie tego typu, co jakiś czas (zależy, czego potrzebuję) mam do czynienia z taką sytuacją. Niby, urząd jest dla obywatela, ale chyba nie zawsze i nie w każdej sytuacji. Na sali ogólnej, najbardziej popularne druki PIT-37 i 36 były pod dostatkiem, wraz z instrukcjami i niektórzy petenci wypełniali je na miejscu, bo o to zadbano. W ogólnym ”wyrazie” to tak nie najgorzej z obsługą, ale w niektórych szczegółach – fatalnie. Czwartkowy dzień minionego tygodnia, nie był zbyt przyjemny dla mnie, podczas tej wizyty, ale też nie należał do rewelacyjnych, aczkolwiek sam wygląd nie budził zastrzeżeń, bo wizualnie nic nie mogę zarzucić.

DORA_1

19.04.2015

Placówka

Opole, Tadeusza Rejtana 3 b

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wydawało mi...
Zawsze wydawało mi się, że pracownicy US są biegli w znajomości formularzy, a tym czasem spotkałam się ze zdziwieniem, gdy spytałam o druki VAT, których nie było w boksach na sali obsługi klienta. Najpierw spytałam o dostępność druków jedną z pracownic, która po konsultacji z koleżanką wysłała mnie do jednego z biur. Tam panie przyznały, że nie znają takiego druku i jedna spytała, do czego są mi one potrzebne. Gdy wyjaśniłam, sprawdziła w Internecie i następnie wydrukowała, ale ja potrzebowałam więcej niż 1 sztukę danego formularza i tu stał się mały problem, pani zaproponowała, abym gdzieś sobie skserowała. Wyraźnie widać było, że niechętnie robi wydruk, aczkolwiek starała się zachować pozory przychylności. Dotąd spotykałam się z diametralnie inną, bardzo uczynną pomocą urzędników urzędów skarbowych i nie miałam powodu, aby deklasować pracę tych instytucji. Tym razem ujmę z oceny pochwały, aczkolwiek wygląd – ład, porządek i ogólna prezentacja były OK.

DORA_1

19.01.2015

Placówka

Opole, Tadeusza Rejtana 3 b

Nie zgadzam się (0)
Urząd z uprzejmym...
Urząd z uprzejmym i miłym personelem, który z chęcią pomoże każdej osobie. Czas oczekiwania na dokumenty naprawdę jest przyzwoity. Szkoda tylko że przed budynkiem nie ma większego parkingu.

Marcin_2136

17.01.2015

Placówka

Żory, Wodzisławska 1

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim okresie...
W ostatnim okresie mam do czynienia z zagadnieniami rachunkowości i dlatego potrzebuję od czasu do czasu różnych formularzy do rozliczeń i informacji dla US. Z tego powodu ”zaglądam” czasem do różnych placówek, tego rodzaju, aby pobrać właściwe druki. W US są one ogólnodostępne i każdy może wziąć wymaganą ilość. W holu po wejściu stoi duży regał z opisanymi boksami, więc nie miałam problemu z odnalezieniem właściwych formularzy, także objaśnień do nich. Po wejściu witał pracownik ochrony (wprawdzie na siedząco zza wysokiego blatu), którego z kurtuazji spytałam, czy mogę się zaopatrzyć, grzecznymi słowami, z uśmiechem na twarzy rzekł: tak oczywiście, bardzo proszę sobie wybrać, to pani potrzebuje. Duży hol, nowocześnie urządzony, widoczne liczne informacje dla podatników, także stoły i krzesełka. Wchodzący pytali pracownika o różne sprawy, ten udzielał im każdej informacji, np. kierując do właściwego pokoju dla danej sprawy.

DORA_1

13.12.2014

Placówka

Brzeg, Składowa 2

Nie zgadzam się (0)
Potrzebne mi były...
Potrzebne mi były druki/formularze do ćwiczeń dla różnych rozliczeń z US, więc zajrzałam do tego. Okazały budynek z nowoczesnym wnętrzem, czyściutkim i eleganckim w jasnej kolorystyce. Po wejściu na półpiętro, uzyskałam potrzebne informacje, których udzielili mi dwaj grzeczni panowie ochrony, kierując mnie do sali obsługi klienta, pomieszczenia bardzo dużego i przejrzystego z kilkoma stanowiskami po środku, ujednoliconymi w lekko półkolistym ciągu. Formularze były dostępne na półeczkach, każdy rodzaj w innej przegródce. Mogłam wziąć każdą ilość, bez reglamentacji. Na tyle, na ile potrzebowałam US – było bez zastrzeżeń. Jedyna niewygoda to zbyt mało miejsca do parkowania, ja byłam krótko, więc się ”wcisnęłam”, nie do końca komfortowo dla innych parkujących, ale stosunkowo szybko odjechałam.

DORA_1

11.12.2014

Placówka

Opole, Tadeusza Rejtana 3 b

Nie zgadzam się (0)
Do załatwienia miałam...
Do załatwienia miałam pewne zaświadczenie, jako iż nie jest to ,,mój" urząd skarbowy to byłam w nim pierwszy raz. Obawiałam się, iż będę musiała błądzić i szukać sama odpowiednich drzwi w które należy zapukać, ale okazało się coś zupełnie innego. Po wejściu do bardzo dużego budynku widniała tablica która poinformowała mnie że należy się udać na I piętro. Tam podeszłam do pierwszego wolnego okienka gdzie zostałam poinformowana do jakiego dokładnie stanowiska mam się udać. Pani która na owym stanowisku obsługiwała dokładnie poinformowała mnie i pomogła wypełnić wniosek. Natomiast kasjerka która była zmuszona przyjąć wpłatę nie była już tak miła. Sprawę załatwiłam szybko i wyszłabym w całkiem dobrym nastroju, gdyby nie fakt że było tam bardzo zimno (ogrzewanie nie działało?), ale to już nie wina urzędniczek.

Ewa_1681

30.09.2014

Placówka

Piotrków Trybunalski, Wronia 65

Nie zgadzam się (0)
Składając w...
Składając w kancelarii podawczej Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu dokumenty niezbędne do załatwienia pewnej sprawy zetknąłem się z dziwną praktyką. Otóż gdy okazało się, że potrzebne są kopie posiadanych przeze mnie dokumentów zostałem poinformowany, że nie zostaną przez pracownicę wykonane. Zmuszony zostałem do dokonania wyboru pomiędzy skorzystaniem z płatnego kserografu na miejscu albo wykonaniem kopii poza Urzędem i ponownym przyjazdem do tej instytucji, co wiązałoby się oczywiście z kolejnym wniesieniem opłaty parkingowej ( bo nie ma wydzielonych bezpłatnych miejsc dla klientów tzw. Skarbówki). Kserograf stojący na sali obsługi klienta okazał się samoobsługowy, a koszty wykonania jednej kopii A4 to 0,5zł. Ciekawe do czyjej kieszeni idą te znacznie zawyżone opłaty? Czy Urząd sam narzuca takie ceny, a jeżeli nie, to kto jest szczęśliwym właścicielem tak dochodowego interesu realizowanego w państwowej instytucji, która funkcjonując z naszych podatków zmusza obywatela do ponoszenia kosztów załatwienia sprawy nie ujętych w przepisach o opłatach skarbowych. A miało być frontem do klienta i łatwiej.

Witold_76

30.09.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena US...
Moja ocena US w Jastrzębiu-Zdroju jest bardzo pozytywna, na miejscu udzielono mi szczegółowych informacji na moje pytanie. Pani była bardzo miła i kompetentna.

Katarzyna_4257

06.08.2014

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, 11-Listopada 13

Nie zgadzam się (0)
Urzędy Skarbowe są...
Urzędy Skarbowe są powszechnie negatywnie postrzeganą instytucją, głównie ze względu na pobierane podatki, jednak, gdy potrzebna jest pomoc przy złożeniu różnych dokumentów, można liczyć na pomoc pracownika. Nie raz się o tym przekonałam w tej placówce, której podlegam. Jest tu nowocześnie zorganizowany system obsługi, pracownik ochrony poinformował na wejściu, gdzie powinnam się udać, potem właściwa pani pomogła mi w uzupełnieniu, niejasnych pozycji związanych ze składanym formularzem, wyjaśniła rzeczowo, podpowiedziała też różne kwestie na przyszłość, więc jak tu nie pochwalić. Placówka estetyczna, przystosowana dla osób niepełnosprawnych, parking przy budynku. Każdy pracownik schludny i elegancki jednocześnie, jak na poważną instytucję przystało.

DORA_1

31.07.2014

Placówka

Brzeg, Składowa 2

Nie zgadzam się (0)
Ja jestem jak...
Ja jestem jak najbardziej zadowolona z wizyty w Urzędzie Skarbowym. Miałam kilka pytań odnośnie darowizn i uzyskałam wyczerpujące porady w tym temacie. Pani była sympatyczna i bardzo pomocna.

Jadwiga_127

15.07.2014

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, 11-Listopada 13

Nie zgadzam się (0)
SUPER
SUPER

ONA_14

14.12.2013

Placówka

Nowa Sól, Staszica 1

Nie zgadzam się (0)

Urząd Skarbowy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Skarbowy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miła Pani w...
Miła Pani w okienku