W środku placówki panował ład i porządek. Po wejściu do środka pracownik wita wchodzących klientów do placówki. W placówce są dwa stanowiska dla klientów. Przy jednym obsługiwany był jeden klient. Po około trzech minutach pracownik poprosił mnie do siebie i zapytał w czym może pomóc. Zapytałam się o pakiet startowy na kartę. Pracownik, młody mężczyzna poinformował mnie dość szczegółowo w tym temacie ale pokazał co bym zyskała gdybym miała abonament. Widza personelu na zadawane przez mnie pytania była dość wyczerpująca. Pracownik winien dbać o większą higienę (jama ustna) przy bliższym kontakcie z klientem.
Przed wejściem do budynku było czysto. Na sali brak choć werbalnego przywitania klienta przez pracowników. Pracownicy ubrani w stroje firmowe. W kolejce po pieczywo jak i po wędliny po 5 osób. Pieczywo powykładane w czytelny i jasny sposób dla klienta. Tak samo jest na stoisku z mięsem i wędlinami. Zastrzeżeniem są zbyt wysokie ceny produktów oraz brak ofert cenowych dnia.
Przed wejściem do placówki panuje ład i porządek. Po wejściu do środka budynku nikt z pracowników nie wita nawet werbalnie klientów. Na sali dwóch pracowników i dwóch pracowników w boksach kasowych. Czynna jedna kasa, w drugiej siedział pracownik ale miał tabliczkę z i informacją obsługa w okienku obok. Przede mną w kolejce do kasy stało 4 klientów. Na sale doszedł czwarty pracownik z siatką zakupów.
Przed wejściem do budynku panował ład i porządek. W środku czysto i estetycznie. Zawsze witają klienta uśmiechnięci pracownicy. Przed wejściem na salę stoją w równych rzędach małe plastikowe koszyki. Na półkach równo poustawiane produkty. Ceny widoczne przy każdym produkcie. W koszach przy kasie wystawione różne produkty w cenach promocyjnych. Na stoisku z mięsem i wędlinami estetycznie wyeksponowane produkty. Cena widoczna przy każdym produkcie. Na stoisku z pieczywem produkty powykładane w czytelny sposób dla klienta. Personel zawsze uśmiechnięty, miły i sympatyczny. Grzecznie witają klienta na wejście i zapraszają ponownie. Bogaty asortyment produktowy jest miłym zaskoczeniem dla klienta. Zastrzeżeniem są zbyt wysokie ceny asortymentów oraz zbyt mała a prawie żadna oferta cenowa.
Przed wejściem do środka sklepu jak i w środku panował ład i porządek. W równych rzędach stały poustawiane duże metalowe kosze i małe, plastikowe. Produkty poustawiane równo na półkach, brak luk produktowych. Zbyt mało widoczne ceny przy produktach jak i oferty cenowe nieczytelne i niezrozumiałe dla klienta. Nikt nie wita wchodzących do sklepu potencjalnych klientów. Przy kasie młoda kobieta w wieku około 20-25 lat, miła, uśmiechnięta. Włosy koloru jasny blond. Grzecznie przywitała mnie przy kasie i jak i pożegnała zapraszając ponownie na zakupy. Zbyt mała oferta cenowa.
Przed wejściem do marketu jak i w środku było czysto. W sklepie duże kosze metalowe stały w szeregu, brak było małych koszy plastikowych. Brak było przy stoisku z owocami i warzywami toreb do zapakowania produktów. W markecie podłoga była zabrudzona. Pracownicy rozkładający towar w markecie prowadzili zbyt głośne prywatne rozmowy, które bez problemu słyszą Klienci. Zastrzeżeniem jest zbyt mała atrakcyjność ofert produktowych, zbyt mała oferta upustów cenowych.
Przed wejściem do lokalu panował ład i porządek. Na witrynach okiennych i w środku budynku można zauważyć plakaty i ulotki z aktualną ofertą produktową. Przed wejściem na salę stały małe koszyki w równych rzędach. Na półkach nie było luk produktowych. Pracownik na stoisku mięsno-wędliniarskim to kobieta w średnim wieku, włosy czarne spięte. Pracownik mówił regułki grzecznościowe do Klienta ale w sposób oschły, bez uśmiechu na twarzy. Pracowni przy kasie to młoda kobieta, włosy średniej długości farbowane, koloru jasny blond miła, grzeczna i uśmiechnięta. Asortyment dość bogaty ale cenowo nie jest najlepiej.
Przed budynkiem jak i w środku panował ład i porządek. Wszyscy pracownicy w Placówce byli mili, grzeczni i uprzejmi. Ich strój nie budził zastrzeżeń, wszyscy mieli przypięte identyfikatory w widocznym miejscu dla Klienta. Obsługiwał mnie młody mężczyzna w wieku około 23 lat, średniego wzrostu, krótko obcięty. Na wszystkie pytania dotyczące taryf dla firm jak i osób fizycznych odpowiedział w sposób kompetentny i wyczerpujący. Jego wiedza jak i wiedza kolegi obok siedzącego nie budziła zastrzeżeń. Warto polecić ten salon znajomym.
Wygląd marketu w środku nie budzi zastrzeżeń. Wszystkie produkty w widocznych miejscach dla Klienta, brak pustych miejsc na półkach. Przy wszystkich produktach były widoczne ceny. Na stoisku z warzywami i owocami wszystkie produkty poukładane w sposób czytelny dla Klienta, estetyczny. Palety z napojami poustawiane były równo. Podłoga w markecie czysta. Zastrzeżeniem dla mnie jest brak dobrego pieczywa w tym markecie. Brak odpowiedniego produktu. Rzeczą jednak najgorszą i rażącą są osoby znajdujące się przed marketem. Osoby te żebrzą, nie pozwalają wejść do marketu a z informacji jakie uzyskałam ochrona marketu nic nie może na to poradzić. Smród przed marketem jest straszny. Jest to wielki minus dla tego marketu.
Przed wejściem do budynku jak i w środku panuje ład i porządek. Podłoga wewnątrz placówki była czysta, nie budziła zastrzeżeń. Pracownicy w placówce ubrani w firmowe stroje. Obsługa placówki grzeczna, miła i uśmiechnięta. Pracownik mnie obsługujący powitał mnie grzecznym "dzień dobry" i uśmiechem, wydał resztę gotówki i paragon. Zaprosił na kolejne zakupy. Asortyment w sklepie świeży, nie budzący zastrzeżeń może można by było obniżyć lekko ceny i zaproponować Klientowi promocję na większa ilość asortymentu. Wrócę tam na powtórne zakupy. Warto polecać tę placówkę znajomym
Przed wejściem do budynku panował ład i porządek. Czyste szyby i drzwi wejściowe. Wejście do lokalu nie budzi zastrzeżeń. Po wejściu do lokalu są widoczne jedynie stanowiska. Gdy weszłam po jakiś czasie zainteresował się mną pracownik placówki, w niezbyt grzeczny sposób odpowiadał na moje pytanie "gdzie jest kasa?" pracownik dość niegrzecznie mi odpowiedział, że kasy tutaj nie ma i nie będzie. Jak powiedziałam, że w starym miejscu była to pracownik dość niegrzecznie znowu mi odpowiedział, że tutaj nie będzie. Ton pracownika był bardzo niemiły.
Przed wejściem do baru panował ład i porządek. Po wejściu na salę z uśmiechem wita Klienta obsługa baru. Grzecznie pyta w czym może pomóc. Dla Klientów nie zdecydowanych podpowiada, pyta o gusta smakowe a po wyborze komponuje piękne kanapki. Jedzenie jest ładnie i czysto podane z życzeniami smacznego. Po skonsumowaniu obsługa pyta czy posiłek smakował i grzecznie zaprasza ponownie. Szkoda, że nie ma takiego baru we Włocławku. Zastrzeżeniem dla mnie była tu tylko mała widoczność baru dla potencjalnego konsumenta.
Po wejściu do salonu miłym uśmiechem witają Klienta pracownicy salonu. Grzecznie pytają w czym mogą pomóc. Personel kompetentny, po zadaniu kilku pytań o potrzeby Klienta szuka ofert dostosowanych do jego potrzeb.Pracownicy salonu drukują oferty, pokazują ulotki, proponują zróżnicowane oferty Firmy. Na koniec przekazują Klientowi swoje ulotki i z uśmiechem zapraszają ponownie. Sama tam wrócę i będę polecała ten salon znajomym.
Przed wejściem do placówki i w placówce panował ład i porządek. Po wejściu do placówki nikt nie witał Klienta ponieważ pracownik rozmawiał przez telefon prywatnie. Po oczekiwaniu kilku minut aż pracownik skończy rozmowę i zapytaniu o ofertę. Pokazano mi katalog w niezbyt miły sposób. Czułam się jak intruz, który sam przychodzi do salonu i czegoś oczekuje (oferty?). Strój pracownika, fryzura i makijaż nie budzący zastrzeżeń. Schludny, nienaganny. Drugi raz już tam nie wejdę.
Przed wejściem do budynku panował ład i porządek. Po wejściu do budynku można zobaczyć wywieszone aktualne plakaty informacyjne jak i obowiązujące promocje w aptece. W aptece obsługiwały dwie farmaceutki, z uśmiechem zaproponowały pomoc. Nienaganny strój i wizerunek pracowników apteki. Uzyskałam fachową informację i pomoc w temacie środków przeciwbólowych, które zakupiłam. Pracownik pożegnał mnie uśmiechem. Na pewno tam jeszcze wrócę, choć ceny są tam dość wysokie.
Wejście do sklepu estetyczne, czyste i zadbane. Pracownik chętnie i z uśmiechem podchodzi podchodzi do Klienta poproszony o pomoc. Nie chce wcisnąć towaru na siłę Klientowi. Poproszony o moc mówi swoje zdanie ale każe się zastanowić, przejść i spokojnie przemyśleć wybór towaru. Zastrzeżeniem jest zbyt mała wiedza pracownika na temat całości asortymentu i zbyt wysoka cena produktów. Ale mimo to polecam ten sklep znajomym.
Po wejściu do marketu można zaobserwować porządek. Jest czysto. Ubiór pracowników nie budzi zastrzeżeń. Pracownicy na wszystkich stoiskach chętnie służą pomocą w wyborze asortymentu. Bogaty wybór produktów. Zastrzeżenie budzi jednak zbyt wysoka cena większości produktów. Wędliny, sery i pieczywo zawsze świeże. Warto polecić ten sklep znajomym
Wejście do budynku czyste i zadbane. Pracownice grzeczne, uśmiechnięte.Ich wygląd nie budzi zastrzeżeń. Każdego Klienta pytają czy mogą w czymś pomóc. Jeżeli ktoś poprosi o pomoc w wyborze stroju są gotowe dostarczać do przymierzalni każdy asortyment w celu zadowolenia Klienta. Oferta cenowa dość atrakcyjna. Sklep i obsługa godna polecenia znajomym.
Przed wejściem do budynku czysto. W oknach zawieszone aktualne plakaty promocyjne. Ustawione w równych rzędach przed wejściem na salę koszyki. Owoce i warzywa poukładane na półkach, przy nich znajdują się aktualne ceny. Na części półek znajdują się puste miejsca, brak produktów i brak o tym informacji. Pracownik zapytany o produkt zaprowadził Klienta do miejsca gdzie dany produkt się znajdował ale zrobił to w niezbyt miły sposób. Na stoisku mięsnym pracownik odpowiada na zadawane pytania i grzecznie obsługuje Klienta. Pracownik przy kasie obsługuje Klienta z uśmiechem. Polecam ten market znajomym.
Przed wejściem do urzędu panuje czystość jak i również w środku budynku. W gablotach zawieszone informacje jak należy wypełniać prawidłowo dokumenty, choć część niestety nieaktualna. Obsługa interesantów przez pracownika bardzo nieuprzejma i niemiła. Wygląd i zachowanie budziło dużo do życzenia. Choć kompetencja mniej. Po odejściu interesanta głośne komentarze do współpracownika na jego temat.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.