W sklepie zawsze panuje porządek, towary są poukładane. Netto od zawsze kojarzy mi się z wielkimi kolejkami, które nie są rozładowywane przez dodatkowych kasjerów i z powolną obsługą. Odnoszę wrażenie, że w tym sklepie stoję w kolejce krócej niż bym stała w innym Netto. Obsługa miła, kulturalna i przede wszystkim szybka jak na Netto.
Wybrałam się do Orange w celu podpisania umowy dot. Neostrady. Wizyty były 3: pierwsza w celu uzyskania informacji; druga w celu podpisania umowy przez teścia (właściciela tel. stacjonarnego), która nie zakończyła się sukcesem z powodu problemów technicznych (prace nad serwerami, czy coś w tym rodzaju) i wreszcie trzecia - podpisanie umowy. Za każdym razem obsługiwał mnie ten sam młody pan. Uprzejmy, znający i umiejący dobrze przedstawić ofertę. Za każdym razem w salonie było czysto, pracownicy schludnie ubrani. Salon jest wg mnie dosyć mały, znajdują się w nim 3 stanowiska, z czego przy dwóch trwała obsługa. Jedynym powodem mojego niezadowolenia jest to, że nie udało się od razu podpisać umowy i pomimo dosyć długiego czasu spędzonego wtedy w Orange musiałam iść tam jeszcze raz.
Szeroki wybór produktów w dobrych cenach. Czysto, dobra lokalizacja, duży parking. Pani w kasie uprzejma, zaproponowała mi doładowanie do telefonu. Kupiłam dużą miskę, więc zaproponowała mi też większą siatkę na zakupy.
Pierwsza wizyta w sklepie przebiegła prawidłowo. Robiłam rozeznanie przed zakupem pralki, podszedł pan z obsługi, uprzejmie zaproponował mi różne modele, w tym jeden z gazetki. Po paru dniach wróciłam do tego sklepu z zamiarem kupienia pralki i dodatkowo tabletek do zmywarki w promocyjnej cenie z tej samej gazetki. Tym razem obsługiwało mnie dwóch sprzedawców. Jeden próbował znaleźć tabletki, ale nie do końca chyba wiedział o jakie chodzi. Pokazywał mi różne inne, podobne. Jedne niby w tej samej cenie, ale nie takie. Ostatecznie poddał się, poinformował, że tabletek z gazetki nie ma i zajął się czymś innym. Drugi sprzedawca w tym czasie próbował namówić na przedłużenie gwarancji i na kapsułki do prania zamiast proszku. Kiedy w końcu zdał sobie sprawę, że nie uda mu się mnie na nic namówić zmienił ton, przestał już być miły, nie podziękował za zakupy, nie odpowiedział do widzenia. Sprzedawca nie potrafił przyjąć mojej odmowy w należyty sposób, przez co skutecznie zniechęcił mnie do następnych zakupów w tym sklepie.
Obsługa klienta różni się w zależności od wieku i stażu pracowników. Osoby młode są uprzejme i odnoszę wrażenie, że przykładają się do pracy bardziej niż starsze pracownice. Uważam, że asortyment jest bogaty. Problemem jest jednak jego chaotyczne rozmieszczenie oraz niezgodność podanych cen z rzeczywistymi cenami towaru, które wychodzą na jaw przy kasie. Ceny trzeba sprawdzać w czytnikach, które niestety nie zawsze działają. Ogłoszenia dotyczące promocji często zawierają niejasności (np. napisane jest, że promocja dotyczy produktu X o gramaturze przykładowo 150g, a produkt leżący na półce ma 140 g - nie wiadomo wtedy czy chodzi o ten produkt czy o jakiś brakujący, który powinien leżeć na tej półce). Na dodatek informacje o promocjach często są nieaktualne. Informacja o terminie trwania promocji widnieje, ale małym drukiem. Sprawia to, że na nieuważnych osobach sklep zarobi krocie. Osoby uważne natomiast tracą zaufanie do takiego sprzedawcy. Ja chodzę do tego sklepu już tylko w razie konieczności, gdy inne sklepy są zamknięte.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.