Opinia użytkownika: Hanna_264
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Obsługa klienta różni się w zależności od wieku i stażu pracowników. Osoby młode są uprzejme i odnoszę wrażenie, że przykładają się do pracy bardziej niż starsze pracownice. Uważam, że asortyment jest bogaty. Problemem jest jednak jego chaotyczne rozmieszczenie oraz niezgodność podanych cen z rzeczywistymi cenami towaru, które wychodzą na jaw przy kasie. Ceny trzeba sprawdzać w czytnikach, które niestety nie zawsze działają. Ogłoszenia dotyczące promocji często zawierają niejasności (np. napisane jest, że promocja dotyczy produktu X o gramaturze przykładowo 150g, a produkt leżący na półce ma 140 g - nie wiadomo wtedy czy chodzi o ten produkt czy o jakiś brakujący, który powinien leżeć na tej półce). Na dodatek informacje o promocjach często są nieaktualne. Informacja o terminie trwania promocji widnieje, ale małym drukiem. Sprawia to, że na nieuważnych osobach sklep zarobi krocie. Osoby uważne natomiast tracą zaufanie do takiego sprzedawcy. Ja chodzę do tego sklepu już tylko w razie konieczności, gdy inne sklepy są zamknięte.