Opinia użytkownika: Hanna_264
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Pierwsza wizyta w sklepie przebiegła prawidłowo. Robiłam rozeznanie przed zakupem pralki, podszedł pan z obsługi, uprzejmie zaproponował mi różne modele, w tym jeden z gazetki. Po paru dniach wróciłam do tego sklepu z zamiarem kupienia pralki i dodatkowo tabletek do zmywarki w promocyjnej cenie z tej samej gazetki. Tym razem obsługiwało mnie dwóch sprzedawców. Jeden próbował znaleźć tabletki, ale nie do końca chyba wiedział o jakie chodzi. Pokazywał mi różne inne, podobne. Jedne niby w tej samej cenie, ale nie takie. Ostatecznie poddał się, poinformował, że tabletek z gazetki nie ma i zajął się czymś innym. Drugi sprzedawca w tym czasie próbował namówić na przedłużenie gwarancji i na kapsułki do prania zamiast proszku. Kiedy w końcu zdał sobie sprawę, że nie uda mu się mnie na nic namówić zmienił ton, przestał już być miły, nie podziękował za zakupy, nie odpowiedział do widzenia. Sprzedawca nie potrafił przyjąć mojej odmowy w należyty sposób, przez co skutecznie zniechęcił mnie do następnych zakupów w tym sklepie.