Opinia użytkownika: Hanna_264
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wybrałam się do Orange w celu podpisania umowy dot. Neostrady. Wizyty były 3: pierwsza w celu uzyskania informacji; druga w celu podpisania umowy przez teścia (właściciela tel. stacjonarnego), która nie zakończyła się sukcesem z powodu problemów technicznych (prace nad serwerami, czy coś w tym rodzaju) i wreszcie trzecia - podpisanie umowy. Za każdym razem obsługiwał mnie ten sam młody pan. Uprzejmy, znający i umiejący dobrze przedstawić ofertę. Za każdym razem w salonie było czysto, pracownicy schludnie ubrani. Salon jest wg mnie dosyć mały, znajdują się w nim 3 stanowiska, z czego przy dwóch trwała obsługa. Jedynym powodem mojego niezadowolenia jest to, że nie udało się od razu podpisać umowy i pomimo dosyć długiego czasu spędzonego wtedy w Orange musiałam iść tam jeszcze raz.