Opinie użytkownika (8)

jako ze w...
jako ze w tym roku nie wyjedzalismy z moja dziewczyna nigdzie podczas miesiecy letnich postanowilismy wyprawic sie gdzie w miesiacach jesiennych, jako ze nie posadamy zbyt duza iloscia czasu wolnego postanowilismy wybrac sie na parodniowa wycieczke do Pragi za posrednictwem Rainbow Tours, podroz niestety nie bylo zbyt komfortowa, ale jaka podroz autokarem przez okolo 10 godzin jest komfortowa :) osoba z ramienia biura opiekujaca sie grupa byla bardzo dobrze zorganizowania, wycieczka byla tak zorganizowana ze nie bylo czasu na nude, punkty obrane do odwiedzenia bardzo ciekawe, przewodnik ktory nas oprowadzal na miejscu, byl bardzo kompetenty i praktycznie nie szlo zadac mu pytania na ktore nieznalby odpowiedzi :) jednym minusem mozna powiedziec bylo jedzie w hotelu w ktorym nocowalismy, dalo sie zjesc, jednak czlowiek sie nieco przymuszal do tego bo nie wygladalo apetycznie, ale to jedyny minus podczas calej wycieczki, ogolnie bardzo dobrze zorganizowane i warte swojej ceny, ktora nie byla wygorowana swoja droga

Grzegorz_404

25.11.2009

Rainbow

Placówka

Nie zgadzam się (21)
odwiedziam ten lokal...
odwiedziam ten lokal juz od przeszlo roku i nigdy sie nie zawiodlem na oferowanej przez nich strawie, ceny mimo lokalizacji praktycznie w centrum miasta maja bardzo przystepne, pizze zawsze sa oblozone tymi dodatkami co jest napisane w menu w ilosci pozwalajacej cieszyc sie ich smakiem, obsluga jest bardzo sprawna, aczkolwiek zdazaja sie i wpadki, ostatnim razem dostalem sok grejpfrutowy zamiast pomidorowego coz zdarza sie podobne kolorem moze ;)

Grzegorz_404

24.11.2009

Sorella

Placówka

Poznań, ul. Ślusarska 4

Nie zgadzam się (14)
zlaszalem reklamacje aktywacji...
zlaszalem reklamacje aktywacji karty do zakupow w internecie, zrobilem to mailowo poniewaz taki sposob komunikacji najbardziej mi odpowiada, w koncu to klient powinien decydowac jak sie chce skontaktowac z bankiem, a nie bank decydowac o tym za klienta, otrzymalem odpowiedz ze MUSZE zadzwonic na mlinie bo tylko telefonicznie mozna taki problem rozwiazac, bardzo zle rozwiazanie ze nie mozna reklamacji zglaszac mailowo, zwlaszcza ze nigdzie nie jest to uwzglednione w regulaminach

Grzegorz_404

24.11.2009

mFinanse

Placówka

Poznań, ul. Św. Marcin 40

Nie zgadzam się (25)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na jakość obsługi korespondencji mailowej. Złożenie reklamacji drogą mailową jest możliwe, pod warunkiem podania w korespondencji mailowej danych umożliwiających rejestrację i rozpatrzenie reklamacji. Jeśli jednak rozwiązanie problemu możliwe jest podczas kontaktu telefonicznego z mLinią, Pracownik proponuje taki kontakt, aby możliwe było sprawdzenie wszystkich informacji i szybkie rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Ustalając procedury działania, kierujemy sie interesem i bezpieczęnstwem Klienta. Przykro mi, że Pana zdaniem, złożone przez Pana zgłoszenie nie otrzymało pełnej odpowiedzi, z opisem prawdopodobnej przyczyny i przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań zaistniałego problemu. Ufam, że zaistniała sytuacja nie wpłynie decydująco na dalszą współpracę. Raz jeszcze dziękuję za zwrócenie uwagi. Pana opinia z pewnością przyczyni się do kontynuacji pracy nad jakością obsługi Klientów w mBanku. Pozdrawiam, Agata Tomczyńska mBank
bardzo czesto robie...
bardzo czesto robie w zakupy w tej placowce, jest to jedna z pierwszych w ogole w imperium PiP i musze powiedziec ze po odwiedzeniu wszystkich na teresnie Poznania ten obiekt trzeba zdecydowanie uznac za flagowy, towar zawsze jest ladnie ulozony na polkach, nic nie zasmieca podlog jesli powstanie jakis wyciek z towarow natychmiast jest to sprzatane, personel pracujacy w tym sklepie zawsze jest skory do pomocy, towar mozna tu spotkac bardzo czesto unikalny nie dostepny w innych marketach, co prawda nie jest to najtanszy supermarket w miescie, ale za jakosc trzeba placic IMO, polecam ten sklep kazdemu dla ktorego cena nie jest najwazniejszym kryterium przy wyborze produktu

Grzegorz_404

24.11.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Promienista 160

Nie zgadzam się (16)
rodzice zaprgneli unowoczesnic...
rodzice zaprgneli unowoczesnic swoj komputer wiec spadlo na mnie zadanie wyszukanie sklepu i zakupienie tegoz toworu, jako ze nie lubie takich supermarketow komputerowych typu "komputronik" szukalem jakiegos malego sklepu, mysle ze w takich sklepach pracuja prawdziwi pasjonaci i ludzie ktorzy sa mocno zorientowani w tym co robia, a w takim molochu jak "komputronik" zdarzaja sie pewnie osoby przypadkowe, wiec padlo na firme BestComp, majac raczej mgliste pojecie o konfiguracji jaka rodzice by chcieli u siebie miec, nakreslilem wlascicielowi jedynie ogolny zarys parametrow jakie komputer powinien spelniac, bez problemu moja konfiguracja zostala zebrana w taki sposob ze praktycznie nie mialem sie do czego przyczepic, podano mi rowniez pare wariantow tak bym mial wybor co jest bardzo na plus, nawet moje pytania, ktore mogly sie wydawac pewnie z perspektywy osoby ktora zajmuje sie komputerami zawodowo nieco glupie, nie sprawialy zadnego problemu i za kazdym razem dostawalem szczegolowa odpowiedz, bardzo polecam ten sklep bo zostalem fachowo i szybko obsluzony na dodatek placac mniej niz sie spodziewalem, wiec nie zostal mi sprzedany sprzet najdrozszy tylko najlepszy w stosunku cena/jakosc, oby wiecej takich sprzedawcow :)

Grzegorz_404

24.11.2009

Komputronik

Placówka

Poznań, Reknicka 1

Nie zgadzam się (24)
majac prawie pusty...
majac prawie pusty bak paliwa udalem sie na stacje ww przed praca, wjezdzam na stacje wysiadam zabieram sie do tankowania a tu mi wyskakuje jakis chlopak z obslugi ze nie czynne bo maja teraz dostawe paliwa i trzeba poczekac, musze powiedziec ze jest to wielce nieprofesjonalne podejscie i nie pierwszy raz spotyka mnie na tej stacji, majac karte lojalnosciowa shell staram sie tam tankowac jak najczesciej, jednak Bog mnie skaral chyba ze najblizej mnie jest stacji ktorej obluga jest mocno nierozgarnieta, nie bylo zadnego znaczka jak wjezdzalem na stacje nic nie sugerowalo ze nie bede mogl zatankowac, jakbym wiedziel to wczesniej to bym nie tracil czasu na wysiadanie itp. a tak stracilem sporo czasu bo musialem jechac na inna stacje przez to, wystarczylo jakos oznaczyc ze aktualnie "dostawa towaru i nieczynne" a nie ze dopiero po zatrzymaniu i wyjsciu z samochodu dowiaduje sie ze nici z tankowania i to nie jest pierwszy raz gdy na tej stacji spotkalem z taka sytuacja, ogolnie odradzam tankowanie tam i jesli ktos moze to raczej polecam stacje na Jana Pawła zamiast tej o wiele lepsza obsluga i bez takich niespodzianek :)

Grzegorz_404

23.11.2009

Shell

Placówka

Poznań, Arcybiskupa Baraniaka

Nie zgadzam się (21)
no to co...
no to co sie tam wyprawia w ostatnim miesiacu to istna "maskara" :) zaczeli przestawiac totalnie regaly z produktami, panuje tam teraz istny chaos nie wiadomo co gdzie stoi, brak calkowity oznaczen regalow, brak towaru na polkach, brak cen przy produktach, ogolnie zakupy w tej placowce to naprawde udreka, nie wyobrazam sobie jak to bedzie przez swieta funkcjonowac, bo teraz to chyba jest specjalny zabieg jakiegos sabotazysty co by ludzie na inne supermarkety sie przerzucili ;) ogolnie sklep byl mily i przyjazny klientowi (poza permanentnymi kolejkami do kas) do czasu "super" przemian wprowadzanych w takim dosc zywym okresie przedswiatecznym prawie

Grzegorz_404

23.11.2009

Real

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (35)
dzwonilem w zeszlym...
dzwonilem w zeszlym tygodniu na infolinie celem dezaktywowania zbednej mi karty kredytowej, wydawaloby sie prosta sprawa jednak nie dla pracowniczki infolinii, otoz po odebraniu telefonu przez konsultanta na pierwszej linii przekierowano mnie bezposrednio do dzialu zajmujacego sie tylko kartami kredytowymi, oczywiscie po przekierowaniu musialem swoje odczekac (dzialanie pewnie w stylu "a noz sie klient rozmysli i sam sie rozlaczy"), po paru dobrych minutach odbiera jakas konsultantka weryfikujac mnie, pytajac 10 razy dlaczego chce zrezygnowac, przeciez tanszej oferty nigdzie nie znajde itp. tutaj tez w sumie w porzadku, pewnie musi wedle wewnetrznych procedur zadac to pytanie okreslona ilosc razy, po ostatecznym potwierdzeniu i upenieniu sie ze na pewno chce z tej karty zrezygnowac, kazala mi czekac no i tu ogromny minus, czekalem bez mala 10minut slyszac w tle rozmowy i chichoty, nie wiem czy zapomniala wyciszyc dzwiek czy co, ale cierpliwie odczekalem ten czas, bo karta calkowicie mi zbedna jest, po odczekakniu jeszcze raz zostalem spytany czy na pewno chce zrezygnowac i po uslyszeniu sakramentalnego "tak" zostalem automatycznie rozlaczony, bez ani jednego slowa "dowidzenia", "spadaj" czy cokolwiek, jest wielce zniesmaczony ta obsluga i raczej odradzam ten bank do kontaktow przez infolinie

Grzegorz_404

23.11.2009

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi