Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_404

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: dzwonilem w zeszlym tygodniu na infolinie celem dezaktywowania zbednej mi karty kredytowej, wydawaloby sie prosta sprawa jednak nie dla pracowniczki infolinii, otoz po odebraniu telefonu przez konsultanta na pierwszej linii przekierowano mnie bezposrednio do dzialu zajmujacego sie tylko kartami kredytowymi, oczywiscie po przekierowaniu musialem swoje odczekac (dzialanie pewnie w stylu "a noz sie klient rozmysli i sam sie rozlaczy"), po paru dobrych minutach odbiera jakas konsultantka weryfikujac mnie, pytajac 10 razy dlaczego chce zrezygnowac, przeciez tanszej oferty nigdzie nie znajde itp. tutaj tez w sumie w porzadku, pewnie musi wedle wewnetrznych procedur zadac to pytanie okreslona ilosc razy, po ostatecznym potwierdzeniu i upenieniu sie ze na pewno chce z tej karty zrezygnowac, kazala mi czekac no i tu ogromny minus, czekalem bez mala 10minut slyszac w tle rozmowy i chichoty, nie wiem czy zapomniala wyciszyc dzwiek czy co, ale cierpliwie odczekalem ten czas, bo karta calkowicie mi zbedna jest, po odczekakniu jeszcze raz zostalem spytany czy na pewno chce zrezygnowac i po uslyszeniu sakramentalnego "tak" zostalem automatycznie rozlaczony, bez ani jednego slowa "dowidzenia", "spadaj" czy cokolwiek, jest wielce zniesmaczony ta obsluga i raczej odradzam ten bank do kontaktow przez infolinie