Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_403

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_403

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_403

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Stacja...
Bardzo dobrze. Stacja samoobsługowa więc trudno ocenić jakość obslugi Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Grzegorz_403

25.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja samoobsługowa...
Dobrze. Stacja samoobsługowa więc trudno wyrazić opinie o obsłudze Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Grzegorz_403

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Personel zawsze...
Rewelacyjnie. Personel zawsze uśmiechnięty pomocny i miły Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_403

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w jednym ze sklepów KappAhl nikt się mną nie zainteresował (wchodzę i mówię dzień dobry bo tak mnie nauczono ale odpowiedzi żadnej), sam szukałem sobie rozmiarów, podczas gdy sprzedawcy rozmawiają między sobą,znalazłem rozmiar i kupiłem kurtkę, niestety po dwóch tygodniach rozpruła się, więc poszedłem ponownie do sklepu zareklamować towar a tu zmiana sprzedawca był bardzo miły powitał mnie zapytał jak może mi pomóc przedstawiał jak wygląda zgłoszenie reklamacyjne i ile potrwa. Reklamację rozpatrzono pozytywnie zaproszono mnie ponownie.

Grzegorz_403

07.01.2011

KappAhl

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (7)
Sprzedawca był dobrze...
Sprzedawca był dobrze poinformowany, otwarty, zadawał pytania które miały na celu znalezienie dla mnie najlepszego produktu, zarówno jakościowego jak i cenowego. Przy wyborze poprosiłem o udzielenie kilku informacji na temat danego produktu, udzielone informacje były pomocne i przekonały mnie do zakupu.

Grzegorz_403

07.01.2011

Leroy Merlin

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi