Odwiedzając Polo Market kolejny raz się zawiodłem. Przed wejściem było dużo porozrzucanych paragonów na ziemi i w koszykach również była ich spora ilość. Po wejściu do środka sklepu widoczna była brudna podłoga. Na ekspozycji z owocami i warzywami panował względny porządek i asortyment poukładany był według logicznego porządku. Po wybraniu określonego produktu udałem się do kasy. W kasie niestety nie usłyszałem od Pani żadnego powitania. Po prostu wzięła produkt, zeskanowała go i powiedziała mi ile należy się pieniędzy. Zapłaciłem gotówką większą, ponieważ chciałem zweryfikować jakość obsługi, inaczej mówiąc Pani musiała mi wydać resztę. Wydawanie reszty wyglądało w taki sposób, iż Pani kasjerka dosłownie rzuciła mi resztę na podstawek, nic nie mówiąc i zaczęła obsługiwać kolejnego klienta, nie czekając, aż pozbieram z tacki pieniądze i odejdę. Ja na koniec powiedziałem Pani "do widzenia" a ona mi odpowiedziała. Wszystkie Panie poubierane były w jednolite, czerwone, pozapinane, czyste fartuszki. Muszę przyznać, że nie czekałem w kolejce zbyt długo, byłem 2 w kolejce, a czekałem poniżej minuty. Była czynna tylko jedna kasa, na trzy możliwe, ale nie było potrzeby uruchamianie pozostałych kas, ponieważ kolejka sukcesywnie była rozładowywana.
Byłem na porannych zakupach. Od razu na samym początku zauważyłem trzy panie ekspedientki, które w przejściu wyładowywały towar skutecznie utrudniając przejście. Powierzchnia tego sklepu jest zbyt mała do prowadzenia tego typu działalności. W sklepie jest także bardzo duszno, ścisk i tłok oraz przejścia zawalone paletami towarów czekających na rozładowanie. Chciałem kupić na stoisku wędzoną makrelę. Spytałem się pani, czy jest ona świeża. Ona oznajmiła mi, że tak, niestety nie mogłem tego zweryfikować, ponieważ makrele te są nie widoczne dla klientów, ponieważ znajdują się w lodówce gdzieś z tyłu sklepu, gdzie klienci nie mają dostępu. Pani zapakowała mi rybkę w folię zaklejając nalepką z ceną, gdzie także nie mogłem zobaczyć, w jakim stanie jest ryba. Cały czas wierzyłem pani na słowo. Kupiłem tam również surówkę. Po przyjściu do domu chciałem skonsumować rybkę, niestety okazało się, że ryba była stara i wyschła pewnie od dłuższego czasu przebywała w tej lodówce, a surówka była wymieszana stara zeschnięta ze świeżą, pewnie to taki proceder, żeby upchnąć starą nie sprzedaną surówkę. Smak surówki obrzydliwy. Więcej w tym sklepie nigdy na pewno nie kupię wędzonej makreli i surówki. Wszystkie panie ekspedientki ubrane były w jednakowe uniformy z logo POLOmarketu, co można odebrać bardzo pozytywnie. W sklepie pomimo małej powierzchni jest szeroki asortyment oferowanych produktów w konkurencyjnych cenach.Przy kasach nie tworzyły się kolejki i obsługa była dość szybka. Pani przy kasie była uprzejma i przedstawiła mi przy kasie produkty w promocji oraz po sfinalizowaniu transakcji życzyła miłego dnia.
Obsługa na stacjach PKN Orlen moim zdaniem jest bardzo dobra. W momencie podjechania do dystrybutora prawie natychmiast podszedł do mnie pracownik obsługi technicznej i zadeklarował mi swoją pomoc w zatankowaniu samochodu będąc przy tym bardzo miły i uprzejmy. Przy regulowaniu zobowiązania za paliwo, pracownik przy kasie również wykazał się swoim profesjonalizmem informują mnie o aktualnych promocjach i trwających konkursach. Pracownicy byli bardzo schludnie ubrani w ubrania firmowe ORLEN. Na stacji działała klimatyzacja, co w tak upalne dni jest wyjątkowo pozytywnym odczuciem. Na stacji oferowany jest szeroki asortyment produktów spożywczych i przemysłowych niezbędnych każdemu kierowcy. Niestety nie kiedy tworzą się kolejki, jednakże są one rozładowywane w przeciągu do 5 minut. Minusem może być również cena oferowanego paliwa, bowiem jest ona wyższa niż na konkurencyjnych stacjach.
W naszym mieście jest "Biedronka". Jest to bardzo dobry sklep z szerokim asortymentem w bardzo dobrze usytuowanym miejscu obok trzech osiedli mieszkaniowych. W sklepie sprzedawane są miedzy innymi produkty spożywcze, których termin ważności zawsze mieści się w terminie zdatnym do spożycia. W sklepie jest czysto i nie tworzą się kolejki przy kasach, bowiem, gdy tylko się tworzy kolejka, wówczas organizowane są osoby na inne kasy, aby rozładować kolejkę. Niestety w tym sklepie niejednokrotnie spotkałem się z sytuacją, gdzie mogłem zostać przejechany przez wózek widłowy, albo gdy dojście do produktów nie było możliwe, ponieważ zasłaniała go paleta czekająca przy półkach na rozładowanie. Ceny produktów przy kasie zawsze zgadzają się z cenami towarów na półkach sklepowych.
Jestem klientem banku PKO BP. Niestety załatwienie jakiejkolwiek usługi w tej placówce zmusza mnie do odstania w długiej kolejce nawet do 30 minut. Fakt tak długiego stania uprzyjemniła mi włączona klimatyzacja, co w tak upalny dzień jest naprawdę plusem. Zachowanie Pań przy kasach niestety nie jest już tak zadowalające. Trzy panie, które wtedy siedziały przy kasach, a tylko jedna obsługiwała klientów, nie zwracały zbyt dużej uwagi na zniecierpliwiony tłum w kolejce. Moim zdanie powinny starać się rozładować kolejkę, aby zadowolić klientów, jednakże dwie pozostałe panie, które stemplowały dokumenty miały za nic czekający pół godziny tłum w kolejce. Gdy jednak dostałe się do kasy, pani okazała się być bardzo miła, oferując do wyboru asortyment świadczonych usług a miejsce przy kasie było schludne z bardzo wygodnymi krzesełkami dla klientów banku. Nie usłyszałem z ust tej pani niestety ani słowa wyjaśnienia, dlaczego tak długo musiałem czekać za tylko wpłaceniem pieniędzy.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Sklep internetowy Electro.pl...
Sklep internetowy Electro.pl zachwycił mnie fachowością i profesjonalizmem świadczonej usługi. Sklep ten posiada bardzo szeroki wybór asortymentu z dziedziny RTV z różnych firm na ryku. W sklepie tym zakupywałem TV LCD, miałem swoje wytyczne, jednakże nie do końca wiedziałem które parametry są pożądane i czym się charakteryzują niektóre funkcje. Sprzedawca ze sklepu doskonale mi doradził na jakie parametry mam zwrócić uwagę i wytłumaczył mi znaczenie niektórych funkcji. Później przedstawił mi wszelki promocje, po czym dokonałem zakupu. Telewizor miałem dosłownie na trzeci dzień w domu przysłany kurierem, gdzie miałem możliwość śledzenia w internecie, gdzie obecnie znajduje się mój TV oraz możliwość kontaktu z kurierem w celu ustalenia dokładnej godziny dostawy. Dodam jeszcze, że sklep Electro.pl dodaje do sprzedawanych rzeczy różnego rodzaju gratisy. W moim przypadku była to piłka plażowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.