Opinia użytkownika: Grzegorz_284
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Jestem klientem banku PKO BP. Niestety załatwienie jakiejkolwiek usługi w tej placówce zmusza mnie do odstania w długiej kolejce nawet do 30 minut. Fakt tak długiego stania uprzyjemniła mi włączona klimatyzacja, co w tak upalny dzień jest naprawdę plusem. Zachowanie Pań przy kasach niestety nie jest już tak zadowalające. Trzy panie, które wtedy siedziały przy kasach, a tylko jedna obsługiwała klientów, nie zwracały zbyt dużej uwagi na zniecierpliwiony tłum w kolejce. Moim zdanie powinny starać się rozładować kolejkę, aby zadowolić klientów, jednakże dwie pozostałe panie, które stemplowały dokumenty miały za nic czekający pół godziny tłum w kolejce. Gdy jednak dostałe się do kasy, pani okazała się być bardzo miła, oferując do wyboru asortyment świadczonych usług a miejsce przy kasie było schludne z bardzo wygodnymi krzesełkami dla klientów banku. Nie usłyszałem z ust tej pani niestety ani słowa wyjaśnienia, dlaczego tak długo musiałem czekać za tylko wpłaceniem pieniędzy.